۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۲۹۹۲۱
نماینده شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی:

پیگیری موضوع آب باید فارغ از لابی‌گری‌های افراد ذی‌نفوذ باشد

نماینده شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری موضوع آب باید فارغ از لابی‌ها، نفوذ‌ها و فشارهای محلی افراد ذی‌نفوذ باشد و نیاز است در این راستا حقابه مردم این استان تامین شود.
پیگیری موضوع آب باید فارغ از لابی‌گری‌های افراد ذی‌نفوذ باشد
به گزارش جهانبین نیوز؛ اردشیر نوریان نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در نخستین نشست صمیمانه مجمع نمایندگان استان با اصحاب رسانه و مطبوعات چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: باید رسانه‌ها همه جا در صحنه باشند و هیچ مدیری نباید اقدام به شکایت کند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید از قلم خود بهترین استفاده را داشته باشند یادآور شد: تا زمانی که گوشی برای شنیدن دروغ وجود نداشته باشد زبانی برای گفتن دروغ نمی‌چرخد.

نوریان اضافه کرد: نمایندگان این استان قبل از هرکاری با یکدیگر هماهنگی دارند و طی این مدت چهار کمیسیون مهم در مجلس شناسایی شد و نمایندگان چهارمحال و بختیاری در هر چهار کمیسیون عضو شدند و من توانستم از بین ۳۸ داوطلب حضور در کمیسیون امنیت ملی به این کمیسیون راه یابم.

نماینده شهرکرد، بن و سامان یادآور شد: آب تبدیل شده است به یک موضوع حیاتی برای کشور و همین امر باعث شد و شاید دلیل این امر خشکسالی‌های اخیر در کشور باشد.

وی با تاکید بر این نکته که اگر مسئولان موضوع آب را بخوبی مدیریت نکنند این موضوع به یک موضوع امنیتی تبدیل می‌شود و باید با موضوع تامین حقابه چهارمحال و بختیاری به درستی برخورد کنیم و این حق مردم را برای آن‌ها تامین کنیم.

نوریان بیان داشت: پیگیری موضوع آب باید فارغ از لابی‌ها، نفوذ‌ها و فشارهای محلی افراد ذی‌نفوذ باشد.

وی اضافه کرد: اگر در بین مسئولان ازنگاه‌های محلی، منطقه‌ای و لابی‌گری‌ها دوری نشود چه بخواهیم و چه نخواهیم مشکل به لایه‌های اجتماعی کشیده خواهد شد.

نوریان تاکید کرد: چرا باید آب زاینده‌رود برای صنایع آب‌بری چون فولاد و ذوب‌آهن انتقال داده شود در صورتی که برای 400 روستا در چهارمحال و بختیاری با تانکر آبرسانی می‌شود و این موضوع را کدام عقل سلیم می‌پذیرد؟

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان خاطرنشان کرد: در سازمان محیط زیست کسی حاضر نیست پاسخ دهد که چرا صنایع چهارمحال و بختیارری به دلیل نبود آب خوابیده است و تونل گلاب را که بارها اعلام شده تعطیل است با سه شیفت در روز درحال کار است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران نمایندگان ذهنی و فکری مردم هستند افزود: نمایندگان مجلس نمایندگان عینی مردم بوده و این دو مکمل یکدیگر هستند که باید با یکدیگر همکاری کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۰:۳۵

26 Dec 2019