۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۳۰۹۰۱
مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن چهارمحال و بختیاری:

مشارکت همگانی مردم در سرشماری، تعیین کننده رتبه استان در سطح ملی است

مدیر اجرای سرشماری نفوس و مسکن چهارمحال و بختیاری گفت: مشارکت مردم چهارمحال و بختیاری در سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵ در تعیین رتبه استان در سطح ملی نقش مهمی دارد.
مشارکت همگانی مردم در سرشماری، تعیین کننده رتبه استان در سطح ملی است
حبیب الله وفایی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان و مدیر اجرای سرشماری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: مشارکت مردم چهارمحال و بختیاری در سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵ در تعیین رتبه استان در سطح ملی نقش مهمی دارد.

وی با بیان اینکه مردم ولایتمدار این استان در همه عرصه های اجتماعی، فرهنگی و ملی همواره جایگاه استان را در سطح ملی نشان داده اند اضافه کرد: هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن از سوم مهر سالجاری در استان آغاز شد و تا ۲۴ مهر ادامه دارد.

روش حضوری آن نیز از ۲۵ مهر تا ۲۵ آبان در استان همزمان با سراسر کشور آغاز می شود.

وی مزایای این سرشماری نسبت به سرشماری های سال های قبل به کاهش هزینه های جمع آوری اطلاعات، صرفه جویی در وقت و دقت در آمار دانست و یادآور شد: خانوارهای استان با مراجعه به سایت www.sarshomari۹۵.ir دریافت کد آماری ۱۲ رقمی و ارسال این کد به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۷۷۸ می توانند در قرعه کشی بزرگ سازمان برنامه و بودجه استان شرکت نمایند که نتیجه این سرشماری در ویژه برنامه سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان از شبکه جهانبین پخش می شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۲۴:۵۷

28 Dec 2019