۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۳۱۹۹۱

بخشش قاتل محکوم به قصاص در لردگان

با حلول ماه ربيع الاول و با وساطت خيرين، بزرگان و ريش سفيدان منطقه ريگ از توابع شهرستان لردگان، قاتل مورد بخشش قرار گرفت.
بخشش قاتل محکوم به قصاص در لردگان
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، به مناسبت ماه ربيع الاول و با تلاش شوراي حل اختلاف و ريش سفيدان منطقه ريگ از توابع شهرستان لردگان، خانواده مقتول با گذشت از خون فرزند خود به اجرا نشدن حکم قصاص، قاتل رضايت دادند.
 
حجت الاسلام شمس مسئول انجمن حمايت از زندانيان شهرستان لردگان در گفت و گو با خبرنگار سلام لردگان اظهار داشت: در سال 1392 قتلي در منطقه ريگ از توابع شهرستان لردگان صورت گرفت که طي مراحل قانوني حکم اعدام قاتل صادر گرديد اما با وساطت ريش سفيدان، بزرگان و اقوام، خانواده مقتول رضايت خود را براي رضاي خدا و عمل به کلام مولا علي (ع)  که فرمودند: در عفو و بخشش لذتي است که در انتقام نيست. اعلام داشته اند که با حضور رئيس زندان شهرکرد، دادستان لردگان، رئيس زندان لردگان، بزرگان، ريش سفيدان و جمعي از مسئولين شهرستان اين گذشت توسط خانواده مقتول انجام گرفت.
 
وي يادآور شد: فرصت دادن به يک انسان براي حق حيات دوباره و گذشتن از حق خود و خون فرزند کاري بسيار ارزشمند و الهي است.

گفتني است؛ اين قاتل 44 ساله داراي سه فرزند است که بر اثر اختلافات خانوادگي در سال 1392 همسر خود را به قتل رسانده بود که تمام اين مدت در حبس بسر مي برد و حکم اعدام براي وي صادر شده بود.

روستاي ريگ در 25 کيلومتري شهر لردگان و با فاصله 160 کيلومتري شهرکرد مرکز استان چهار محال و بختياري واقع شده است.  

انتهاي پيام1026ج /630 ل
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۳۱:۵۳

15 Jan 2020