۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۳۵۹۵۱

آواي دعاي پرفيض عرفه در شهرستان لردگان طنين‌انداز مي‌شود

همزمان با فرارسيدن عيد سعيد قربان و دعاي پرفيض عرفه، جمعيت عظيمي از مردم لردگان در کنار قبور مطهر شهداي گمنام زيارت روز عرفه را زمزمه مي‌کنند.
آواي دعاي پرفيض عرفه در شهرستان لردگان طنين‌انداز مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ عباس باميري مسئول فرهنگي سازمان تبليغات اسلامي شهرستان لردگان با تبريک روز عرفه و دهه امامت و ولايت به بیان ويژگي‌هاي روز عرفه پرداخت همچنین روز عرفه را روز نيايش و ارتباط قلبي با خداوند متعال دانست و اظهار داشت: روز عرفه، روز شناخت و روزي است که خداي سبحان بندگان خود را به عبادت و اطاعت خويش فرا مي‌خواند.

وي با بيان اينکه مراسم دعاي عرفه در  پنج بخش از شهرستان لردگان برگزار مي‌شود، خاطر‌نشان کرد: آواي پرشور دعاي عرفه باحضور پرشور مردم ولايت‌مدار و دين‌دار در پنج بخش لردگان، فلارد، خانميرزا، منج و سردشت  طنين‌انداز مي‌شود.

باميري اظهار کرد: مراسم پرفيض دعاي عرفه پنجشنبه نهم شهريورماه ساعت 16:30 و گراميداشت ياد و خاطره شهداي فاجعه منا، در کنار قبور مطهر شهداي گمنام لردگان برگزار مي‌شود.

گفتني است، مراسم دعاي عرفه هر سال نهم ذي‌حجه و پيش از عيد قربان برگزار مي‌شود و در بين مردم از جايگاه والاي معنوي برخوردار است.

انتهاي پيام1026ج/ 630ل

مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۷:۵۷

30 Dec 2019