۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۳۲۹۸۱
برگزاري بيش از 90 برنامه در ايام الله دهه فجر در کوهرنگ/

دلايل پايداري و ايجاد انقلاب‌ها وابسته به سه عنصر رهبري، مردم و ايدئولوژي هست

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ گفت: 90 برنامه مختلف در شهرستان کوهرنگ همزمان با ايام الله دهه فجر برگزار خواهد شد.
دلايل پايداري و ايجاد انقلاب‌ها وابسته به سه عنصر رهبري، مردم و ايدئولوژي هست
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ کرم نظري سرمازه، فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر با بيان اينکه دهه مبارک فجر براي ما عزت،استقلال و عظمت و بزرگي را آورد، افزود: دهه مبارک فجر براي ملت ايران اعتماد به نفس را رقم زد و تمام ايدئولوژي ها و باورهاي دروني و اعتقادات معنوي ما را عينيت بخشيد.
 
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج کوهرنگ تصريح کرد: دلايل پايداري و ايجاد انقلاب‌ها وابسته به سه عنصر رهبري، مردم و ايدئولوژي هست و انقلاب ما هم بر اساس اين سه عنصر اساسي و بزرگ شکل گرفت که حضور پرشور مردم، رهبري حضرت امام (ره)، ايدئولوژي قيام حضرت اباعبدالله الحسين عليه‌السلام و سيره اهل‌بيت دلايل ايجاد و پايداري انقلاب اسلامي تا به امروز است.
 
وي با تاکيد بر اينکه بايد سه عنصر فوق را تقويت نمود و احترام ويژه اي برايشان قائل شد،افزود: انقلاب اسلامي ايران به رهبري حضرت امام خميني (ره) با ديگر انقلاب‌هاي عصر خود و پس‌ از آن تفاوت داشت، انقلابي که نسل نظريه‌هاي انقلاب را تغيير داد و با آوردن ايدئولوژي مذهبي به صحنه، مذهب را باسياست در جهان امروز هم‌خوان کرد.
 
سرهنگ نظري در ادامه با اشاره به فرارسيدن ايام الله دهه فجر و سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گفت: در ايام دهه مبارک فجر سپاه حضرت روح الله(ره) با همکاري حوزه ها و پايگاه هاي مقاومت برنامه هاي بسيار خوبي را پيش بيني کرده و اجرا خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در ادامه بيان داشت: همه نهادها و دستگاه هاي در اجراي 90 برنامه، برنامه هاي دهه مبارک فجر را که همراهي مي کنند.

وي با اشاره به برنامه هاي مربوط به سپاه ناحيه کوهرنگ افزود: يادواره شهداي معلم و دانش آموز، ديدار با خانواده محترم شهدا ،جانبازان و آزادگان دوران انقلاب، برگزاري يادواره شهداي عمليات والفجر 8، افتتاح پروژه هاي در حال بهره برداري و گردهمايي يادگاران هشت سال دفاع مقدس برنامه هاي سپاه کوهرنگ است.

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ، به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس، برگزاري نمايشگاه عکس و آثار شهدا و رونمايي از وصيت نامه شهيد فرهنگي و دانش آموز در ادارات و مدارس را از جمله برنامه هاي شهرستان عنوان کرد و گفت: شرکت و رژه موتوري همزمان با ساير رژه موتوري يگانهاي ادارات و اجراي صبحگاه مشترک نيروهاي مسلح است.
 
وي با بيان اينکه سپاه ناحيه کوهرنگ در اين ايام اقدام به برگزاري يادواره شهدا و ايثارگران انقلاب خواهد کرد ادامه داد: ساير شهرستان هم با برنامه هاي متنوعي در برگزاري جشن انقلاب سهيم هستند.

سرهنگ نظري در ادامه افزود:برگزاري نمايشگاه ، برگزاري برنامه هاي شب شعر، تجليل از ايثارگران و خانواده معظم شهدا، برگزاري مسابقات ورزشي مهم ترين برنامه هاي سپاه ناحيه کوهرنگ است.


انتهاي پيام1022ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۲۲:۵۱

29 Dec 2019