۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
کد مطلب : ۳۰۷۲۱
امام جمعه شهر بن:

پيامد هاي کنسرت هاي موسيقي مبتذل: بي‌بند و باري، اختلات زن و مرد ، شادي‌هاي کاذب و لهو و لعب است

امام جمعه بن گفت: در حکومتي که حکومت امام زمان است و در حکومتي که اموال آن در اختيار امام زمان(عج) است بايد هزينه ي آن هم در راه معرفت و امام شناسي و استحکام عقايد شعيان و جوانان بشود متاسفانه شاهد برگزاري کنسرت هاي با آهنگ هاي مبتذل،اختلات زن و مرد ، و موسيقي ها ناهنجار.. در استان هستيم.
پيامد هاي کنسرت هاي موسيقي مبتذل: بي‌بند و باري، اختلات زن و مرد ، شادي‌هاي کاذب و لهو و لعب است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار زنگ خبر، حجت السلام سيد حسن مير افضلي در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته ضمن دعوت به تقوايي الهي گفت: طبق حديث شريف پيامبر مي بايست زن و شوهر هم شأن و هم کفو هم باشند و يکي از اين شأنيت ها و کفويت ها رعايت فاصله ي سني بين زوجين مي باشد.

وي افزود : درامر ازدواج بايد فاصله ي سني بين زوج ها مناسب و يک اندازه باشد و به همچنين فاصله ي سني پدر و مادر و فرزندان؛وقتي که زن وشوهر از هم فاصله ي سني زيادي داشته باشند برقراري ارتباط بين آن ها بسيار سخت تر خواهد بود و نياز هاي فکري، فرهنگي، مادي، معنويشان بسيار باهم تفاوت خواهد داشت.

ميرافضلي گفت : زماني که فاصله ي سني بين پدر و مادر و فرزند زياد مي شود ديگر پدر و مادر درک مناسبي از نياز هاي فرزند ندارند و نمي توانند ارتباط خوبي بايکديگر برقرار کنند و هيچ گونه فضاي عاطفي بر خانواده حاکم نخواهد بود و توجه به تمامي اينگونه نکات سلامت رواني و اجتماعي خانواده را در جامعه دربرخواهد داشت.

خطيب جمعه بن گفت: در هفته اي که گذشت ديدار اقشار مختلف مردم را با مقام عظماي ولايت به مناسبت عيد غدير خم داشتيم، مقام معظم رهبري در اين ديدار مهم ترين پيام غديررا تبيين امامت به عنوان ضابطه و قاعده ي حکومت اسلامي معرفي کردند و فرمودند: حکومت اسلامي براي تعيين رهبري و ولايت صاحب قاعده و قانون است.

حجت السلام سيد حسن مير افضلي گفت:اگر ما در مسير ولايت حرکت بکنيم و اصول ولايت را متوجه شده باشيم يعني پيام غدير را درک کرده ايم و اگر شيعه هستيم و پيام غدير رادريافته ايم و ولايت امام علي (ع) را پذيرفته ايم بايستي در زندگي،حکوت اسلامي و...راه و مسير امام علي(ع)را اجرايي کرده و پياده سازي کنيم.

مير افضلي در ادامه افزود :توهين به اهل سنت يکي از نقشه هاي دشمنان است اين ها مي خواهند با اين مسائل بين شيعه و سني تفرقه ايجاد بکنند و اجازه ندهند که اهل سنت کلام منطقي ما را بشنوند،چه دليلي دارد که امروز انگليس شبکه هاي اجتماعي تشکيل بدهد و آن را در اختيار يک فرد به ظاهر روحاني قرار بدهد آن روحاني که عمامه ي اسلام را بر سرگذاشته و تخم نفاق و کينه را بين مسلمانان مي کارد.

وي افزود : خودشان در کشور هاي اروپايي مشغول خوش گذراني ودنياپرستي هستند و دم از مسير و ولايت اميرالمومنين علي (ع) مي زنند وحتي در مقابل کوچکترين حرکات داعش واکنشي نشان نمي دهند و نه اسلحه بدست گرفتند و در مقابل داعش ايستادند.

وي با اشاره به ديدار فرمانده ي کل قوا با فرماندهان سپاه پاسداران اسلامي گفت:مقام معظم رهبري به نحوي تشکيل سپاه پاسداران از نگاه عميق و ژرف انگيز امام خميني (ره)پرداختند و فرمودند : امام خميني سپاه پاسداران را سنگر محکم نظام و انقلاب وعنصري شاخص در دفاع از امنيت و دخالي و خارجي ميدانستند.

خطيب نماز جمعه بن گفت: متاسفانه در حکومتي که حکومت امام زمان است و در حکومتي که اموال آن در اختيار امام زمان است بايد هزينه ي آن هم در راه معرفت و امام شناسي و استحکام عقايد شعيان و جوانان بشود، در بهترين شب از ايام الهي در روز غدير که ايام الله است در شهرکرد کنسرت موسيقي برگزار ميکنند و آن هم موسيقي مبتذل کنسرت هايي که دارند از بيت المال مسلمين استفاده ميکنند و موسيقي هايي که در دين ما نهي شده است و اين موسيقي ها بي غيرتي مي آورد.

متاسفانه شاهد هستيم که در شهر هاي ما که بايد به دنبال ترويج اعتقادات مردم باشيم،چنين اتفاقات بد و ناراحت کننده اي رخ ميده ،ودراين کنسرت ها اختلات زن و مرد ،آهنگ هاي مبتذل و موسيقي ها ناهنجار و ...اتفاق مي افتد؛در همين ارتباط نماينده محترم ولي فيقه در استان حضرت حجت السلام ولمسلمين نکونام جلسه شوراي فرهنگ همومي شهرستان شهرکرد را تعطيل کرده و تاکيد کردند اين در جامعه اسلامي قابل تحمل نيست و ما پول امام زمان را و بيت المال مسلمانان را در حالي که بسيار از جوانان ما هنوز شناخت کافي از امام زمان خود ندارد در جاهاي ديگر خرج کنند.

انتهاي پيام1022ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۵:۰۰

30 Dec 2019