۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۳۶۷۶۱
مسئول بسيج دانش آموزي بروجن مطرح کرد

برنامه هاي هفته بسيج دانش آموزي در بروجن/13 آبان پاسخ ترامپ را مي دهيم

مسئول بسيج دانش آموزي بروجن ضمن تشريح برنامه هاي هفته بسيج دانش آموزي گفت: امسال دانش آموزان شهرستان بروجن همپاي همه اقشار مردم پاسخ اظهارات وقيحانه رئيس‌جمهور گستاخ آمريکا عليه ايران اسلامي را خواهند داد.
برنامه هاي هفته بسيج دانش آموزي در بروجن/13 آبان پاسخ ترامپ را مي دهيم
به گزارش جهانبین نیوز، محمود زماني در گفتگو با کلار، اظهار داشت: همزمان با هفته بسيج دانش آموزي برنامه هاي متنوع فرهنگي، هنري و ورزشي در سطح مدارس شهرستان بروجن برگزار مي شود.

وي گفت: زنگ ايثار و مقاومت و صبحگاه مشترک، نشست هاي بصيرتي، حضور دانش آموزان بسيجي در نماز جمعه و زاهپيمايي ۱۳ آبان، اجراي برنامه هاي پدافند غيرعامل، برگزاري يادواره شهدا، فضاسازي و آذين بندي، همايش فصلي فرمانده هان بسيج و گلباران قبور شهدا از جمله مهمترين برنامه هاي هفته بسيج دانش آموزي در بروجن است.

زماني اضافه کرد: دانش آموزان شهرستان بروجن با حضور پرشور در راهپيمايي ۱۳ آبان روز ملي مبارزه با استکبار خشم و انزجار خود را از آمريکا و سردمداران استکبار جهاني اعلام مي دارند.

وي با اشاره به اين که هفتم تا سيزدهم آبان ماه هر سال به عنوان هفته بسيج دانش آموزي نامگذاري شده است، ادامه داد: نقش دانش‌آموزان در دفاع مقدس بسيار چشم‌گير بود و به اين دليل بايد بر تبيين نقش آنها تلاش کرد.

شهداي دانش آموز، بهترين الگو براي آينده سازان کشور

زماني از دانش‌آموزان به عنوان افراد بسيار فعال در جبهه‌هاي جنگ ياد کرد و گفت: نقش دانش‌آموزان در هشت سال دفاع مقدس بسيار چشمگير بوده است.

مسئول بسيج دانش آموزي بروجن بسيجي بودن را ارزش دانست و گفت: بسيجيان دلاور در طول دفاع مقدس حماسه هاي فراواني آفريدند.

وي با اشاره به اين که انقلاب اسلامي در همه مراحل حضور جوانان و نوجوانان را تجربه کرده است، افزود: آشنايي دانش آموزان با رشادت‌هاي نوجوانان بسيجي در زمان جنگ تحميلي فرهنگ مقاومت و پايداري در مقابل دشمن را در آنها تقويت مي‌کند.

زماني با بيان اين که دانش‌آموزان با رشادت و اقتدار در صحنه‌هاي جنگ تحميلي حضور يافتند، افزود: نام شهيدان دانش‌آموز در تاريخ انقلاب اسلامي مي‌درخشد.

۱۳ آبان پاسخ ياوه گويي هاي ترامپ را مي دهيم

وي، شهداي دانش آموز را بهترين الگو براي دانش آموزان و آينده سازان کشور دانست و گفت: دانش آموزان در کلاس هاي درس با الگو گرفتن از شهداي دانش آموز راه مقابله با دسيسه هاي دشمنان را مي آموزند.

زماني همچنين با اشاره به سخنان واهي و سخيف ترامپ رئيس جمهور آمريکا، گفت: امسال دانش آموزان شهرستان بروجن همپاي همه اقشار مردم پاسخ اظهارات وقيحانه رئيس‌جمهور گستاخ آمريکا عليه ايران اسلامي را خواهند داد.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۳۸:۱۸

27 Dec 2019