۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۱۲۶۳۱
رئیس انجمن موی‌تای چهارمحال و بختیاری:

خانه موي تاي استان در شهر شهركرد راه اندازي شد

رئیس انجمن موی‌تای چهارمحال و بختیاری گفت: از این پس اردو هاي آماده سازي تيم موي تاي استان در خانه موي تاي استان برگزار مي شود و كمك بسياري به رشد فايترهاي استان مي كند.
خانه موي تاي استان در شهر شهركرد راه اندازي شد
به گزارش جهانبین نیوز، نصرالله سلمان درگفتگو با خبرنگار مشکات برین اظهار داشت: خانه موي تاي استان داراي دفتر انجمن و باشگاه تمرين موي تاي مي باشد.

وی افزود:از اين پس اردو هاي آماده سازي تيم موي تاي استان در اين مكان برگزار مي شود و كمك بسياري به رشد فايترهاي استان مي كند.

رئیس انجمن موی‌تای چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشکلات فراروی این ورزش، گفت: کمبود امکانات و نبود اسپانسر از مهم‌ترین مشکلات فراروی این ورزش است که بدون شک با فراهم‌سازی این امکانات کسب عنوان قهرمانی این تیم در سطح مسابقات کشوری دور از دسترس نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استقبال جوانان از این رشته ورزشی حیرت‌انگیز است، برهمین اساس در این شرایط کمبود امکانات و تجهیزات لازم و عدم وجود اسپانسر مهم‎ترین دغدغه ورزشکاران به شمار می‌آید‌.

سلمان ادامه داد: در روستاها و شهرهای مختلف استان استعدادها و قهرمانان زیادی در این رشته ورزشی وجود دارد که با اختصاص امکانات و اعتبارات لازم به این بخش و حمایت از ورزشکاران این رشته ورزشی می‌توان شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش این رشته ورزشی در سطح استان در آینده نزدیک بود.

وی عنوان کرد: توسعه ورزش در این استان نیازمند حمایت‌های مالی مسئولان و در کنار آن بخش خصوصی است تا ورزشکاران بتوانند فارغ از دغدغه‌ها به ورزش بپردازند.

انتهای پیام/
مرجع : مشکات برین بام ایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۰:۴۰

27 Dec 2019