۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۳۷۶۶۱
حسرت استخر بر دل ورزشکاران

استخر شناي بلداجي 10 ساله شد!/افتتاح تا سال 97 به شرط تخصيص اعتبار

مردم شهر بلداجي در حالي انتظار تکميل شدن استخر شناي اين شهر را مي کشند که با گذشت 10 سال تنها 65 درصد پيشرفت فيزيکي داشته است.
استخر شناي بلداجي 10 ساله شد!/افتتاح تا سال 97 به شرط تخصيص اعتبار
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، جمعي از ورزشکاران شهر بلداجي با اعلام اين خبر، گفتند: استخر شناي بلداجي با گذشت ۱۰ سال از عمليات کلنگ زني آن هنوز به بهره برداري نرسيده است.

يکي از رزمي کاران شهر بلداجي با اشاره به اين که افراد زيادي از شهر بلداجي به استخر شناي بروجن مراجعه مي کنند، افزود: طولاني بودن راه آنها را با خطرات و مشکلات زيادي مواجه کرده است.

شنا در کانال هاي آب/مراجعه ورزشکاران به استخر شناي بروجن

وي با اشاره به اين که در فصل تابستان مراجعه افراد به استخر شهر بروجن بيشتر مي شود، افزود: ساخت پروژه استخر شناي بلداجي نيمه کاره رها شده است.

يکي ديگر از ورزشکاران شهر بلداجي ضمن بيان اين که برخي از ورزشکاران هزينه رفت و آمد به شهرهاي ديگر را ندارند، تاکيد کرد: اگر ساخت استخر شناي بلداجي با جديت پيگيري شود دغدغه ورزشکاران و اهالي اين شهر برطرف مي شود.

وي با بيان اين که امکان مراجعه بانوان شهر بلداجي به استخر شناي بروجن مهيا نيست، گفت: بيماران و سالمنداني هم که به توصيه پزشک نياز به استخر دارند از شرايط محروم هستند.

اين ورزشکار همچنين گفت: در فصل تابستان نيز برخي از جوانان و نوجوانان شهر بلداجي در کانال هاي آب شنا مي کنند که شرايط ناسالم آن بيماري هاي و خطرات زيادي به دنبال دارد.

وی با اشاره به هزينه زياد برخي از رشته ها و باشگاه هاي ورزشي، گفت: اگر هزينه باشگاه ها کمتر شود تعداد ورزشکاران هم زيادتر مي شود.

مشکل سالن کشتي شهر بلداجي/هنوز اقدامي جدي انجام نشده است

يکي ديگر از ورزشکاران شهر بلداجي هم ضمن گلايه از روند طولاني ساخت استخر شناي بلداجي اضافه کرد: سالن کشتي شهر بلداجي نيز اخيرا با مشکل مالکيت مواجه شده است.

وي به شکايت مالک زمين، حکم خلع يد و تخريب اين مجموعه ورزشي اشاره کرد و گفت: مشکل سالن کشتي شهر بلداجي تا کنون به صورت جدي پيگيري نشده است.

افتتاح استخر بلداجي تا سال ۹۷ به شرط تخصيص اعتبار

رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجن نيز با اشاره به اين که پروژه استخر شناي بلداجي سال ۸۶ کلنگ زني و عمليات اجرايي آن آغاز شد به خبرنگار کلار، گفت: استخر شهر بلداجي حدود ۶۵ درصد پيشرفت فيزيکي دارد.

مسعود پرسته به اختصاص يک ميليارد و ۲۸۰ ميليون تومان اسناد خزانه براي استخر شناي بلداجي اشاره کرد و گفت: ۲۰۰ ميليون تومان اعتبارات استاني هم به پيمانکار پرداخت شده است.

رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجن تصريح کرد: اگر اسناد خزانه به استخر شناي بلداجي تخصيص داده شود در سال ۹۷ شاهد بهره برداري از اين پروژه خواهيم بود.

وي در ادامه با اشاره به اين که تجهيزات استخر شناي بلداجي پس از اتمام عمليات فيزيکي آن نصب خواهد شد، گفت: آرزوي قلبي ما اين است که استخر شناي بلداجي هر چه زودتر به بهره برداري برسد و در اختيار مردم آن شهر قرار گيرد.

پرسته با اشاره به اين که ساخت پروژه استخر شناي بلداجي چندين سال طول کشيده است، افزود: با تخصيص اعتبارات اين پروژه تکميل و به بهره برداري خواهد رسيد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۲۴:۰۳

28 Dec 2019