۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۳۱۸۰۱
فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم(ع) چهارمحال و بختياري:

حفظ و تداوم دستاوردهاي انقلاب نيازمند فرهنگ و گفتمان بسيجي است

سردار سليماني گفت: فرهنگ تفکر جمعي و روحيه کار و تلاش در صحنه علم و خلاقيت و نوآوري سمبل بسيج است و در دهه چهارم انقلاب فرهنگ و گفتمان بسيجي مي تواند سرعت حفظ دستاوردهاي نظام را افزايش دهد.
حفظ و تداوم دستاوردهاي انقلاب نيازمند فرهنگ و گفتمان بسيجي است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار رضا محمدسليماني در گفت و گو با مشکات برين ضمن گراميداشت ايام اربعين و هفته بسيج گفت: نهاد مقدس بسيج در مدت کمتر از يک ماه از تسخير لانه جاسوسي توسط امام خميني(ره) در زماني تشکيل شد که خبري از جنگ و جهاد نبود اگر چه بعدا مقتضيات زمان باعث شد بعد نظامي آن پر رنگ تر جلوه دهد.

وي بسيج را استراتژي انقلاب دانست و تاکيد کرد: تداوم انقلاب به حفظ روحيه بسيجي است و قامت بسيج همان قامت انقلاب است.

سردار محمدسليماني با بيان اينکه کارکرد بسيج در سال هاي دفاع مقدس دفاع شرافتمندانه و گفتمان مقاومت بود اظهار کرد: کارکرد امروز بسيج کمک به تحقق چشم انداز 20 ساله انقلاب و گفتمان ما مي توانيم است.

وي گفت: امروز فرهنگ تفکر جمعي و روحيه کار و تلاش در صحنه علم و خلاقيت و نوآوري سمبل بسيج است و در دهه چهارم انقلاب فرهنگ و گفتمان بسيجي مي تواند سرعت دستاوردهاي نظام را افزايش دهد.

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم(ع) چهارمحال و بختياري
پيوند و بيعت ناگسستني با ولايت، ايمان و اخلاص، حريت در عبوديت، اطاعت آگاهانه، عدالتخواهي و ظلم ستيزي، ايثارگري کريمانه، زهد و قناعت، تواضع و صميميت، شجاعت و دلاوري، ابتکار و خلاقيت را از ويژگي هاي منحصر به فرد بسيج برشمرد.

سردار محمدسليماني احساس مسئوليت و بصيرت را پايه و اساس بسيج دانست و گفت: انديشه و منطق عقبه و پشتوانه فکري بسيج را تشکيل مي دهد و اين منطق قوي هر گاه با عمل همراه شود غوغا مي کند.

فرمانده سپاه استان با اشاره به برگزاري 866 عنوان برنامه در هفته بسيج در استان گفت: از آنجا که نيمي از جامعه بسيج استان را خواهران تشکيل مي دهند بخش اعظم اين برنامه ها شامل خواهران و برادران و برنامه هاي خاصي هم مختص خواهران مي باشد.

وي با اشاره به برگزاري برنامه شاخص همايش بسيج پژواک نداي حضرت زينب(س) در هفته بسيج گفت: اين همايش با هدف تبيين نقش حضرت زينب(س) در پيام‌رساني قيام کربلا برگزار مي‌شود.

سردار محمدسليماني به اجراي برنامه‎هاي فرهنگي، علمي و بصيرتي نيز اشاره داشت و عنوان کرد: برگزاري همايش فرهنگي، تجليل از خانواده شهداي مدافع حرم، مشارکت در برگزاري برنامه‌هاي اربعين حسيني، برگزاري همايش جاماندگان اربعين،  تجمع بزرگ مدافعان حرم، ديدار با خانواده شهدا،غبارروبي گلزار شهدا، برگزاري نشست بصيرتي فرمانده حوزه و واحدهاي پيشگامان، نشست سياسي روشنگري با موضوع گفتمان انقلابي گري، همايش نقش علوم پايه در تحقق اقتصاد مقاومتي  و نشست تبيين گفتمان انقلابي گري در مدارس ازجمله برنامه‌هاي فرهنگي، علمي و بصيرتي هفته بسيج مي‌باشد.

وي همايش بسيج پژواک نداي حضرت زينب(س) ،خطبه خواني حضرت زينب (س) کارگاه مادران پرچمداران مقابله با جنگ نرم برپايي نمايشگاه باموضوع هفته بسيج- امر به معروف و نهي از منکر عفاف و حجاب را از ديگر برنامه هاي مختص خواهران عنوان کرد.


انتهاي پيام1026ج /1020ج

 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۲۲:۳۱

29 Dec 2019