۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۳۲۸۹۱
همزمان با سالروز ورود امام خميني (ره) به کشور؛

گلبانگ انقلاب در 118 مدرسه شهرستان اردل طنين انداز مي شود

رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان اردل گفت: همزمان با سالروز ورود امام خميني(ره) به ايران اسلامي، زنگ انقلاب در 118 مدرسه اين شهرستان طنين انداز مي شود.
گلبانگ انقلاب در 118 مدرسه شهرستان اردل طنين انداز مي شود
به گزارش جهانبین نیوز، قربانعلي بهرامي رئيس آموزش و پرورش شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با اشاره به برنامه‌هاي اين اداره به مناسبت آغاز دهه فجر پيروزي انقلاب اسلامي اظهار داشت: نواخته شدن زنگ انقلاب در ساعت ۹:۳۳ دقيقه روز ۱۲ بهمن، همزمان با ورود تاريخي امام خميني(ره) به کشور در تمامي مدارس و جشنواره سرودهاي انقلابي دانش آموزان برخي از اين برنامه‌ها است.

بهرامي افزود: برخي ديگر از برنامه‌هاي اين دهه، برپائي جشنواره تئاتر انقلاب با هنرنمائي دانش آموزان، نشست بصيرت افزائي با حضور کارمندان آموزش و پرورش نطنز و دانش آموزان، برپائي محفل انس با قرآن، جلسه هم انديشي شوراهاي دانش آموزي و غيره مهم‌ترين برنامه‌ها است.

وي پيرامون ضرورت گراميداشت دهه فجر و انتقال آن به نسل چهارم انقلاب بيان کرد: بايد با برنامه‌هاي اصولي در راستاي انتقال ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب به نسل‌هاي سوم و چهارم که انقلاب را نديده‌اند بکوشيم.

بهرامي تصريح کرد: دانش آموزان بايد با رويدادهاي انقلاب آشنا شوند و با توجه به گذشت سه دهه از پيروزي انقلاب اسلامي نسل جديد بايد نسبت به اين رخداد عظيم آگاهي کامل داشته باشند.

وي خاطرنشان کرد: احياي هويت ديني، انقلابي و ملي دانش آموزان، تربيت و پرورش جوانان، هماهنگي بين نهادهاي شخصيت ساز مانند خانواده، رسانه‌ها و دستگاه تعليم و تربيت و دانش آموزان از پارامترهاي مهمي است که بايد در برنامه‌هاي دهه فجر لحاظ شود.

رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان اردل گفت: برنامه‌هاي دهه فجر يک فرصت براي ايجاد وحدت در عرصه سياسي است و مي‌تواند مظهر حماسه سياسي و سبب وحدت بيش از پيش جامعه باشد.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۴:۳۹

30 Dec 2019