۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۳۴۸۷۱
مسئول حوزه علميه شهرستان اردل:

هنر اصلي امام جماعت جذب جوانان به مسجد است

مسئول حوزه علميه شهرستان اردل گفت: امام جماعت در هر مسجدي عاملي جدي و مهم در پيشرفت و ترقي مسجد است و اگر شرائط لازم را داشته باشد تاثير به سزايي در تحولات مثبت در جوانان و گرايش آنان به مساجد خواهد داشت.
هنر اصلي امام جماعت جذب جوانان به مسجد است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام نکويي مسئول حوزه علميه شهرستان اردل در همايش مشترک ائمه جمعه و جماعت و فرماندهان حوزه و پايگاه هاي مقاومت بسيج که در مسجد حضرت ابالفضل (ع) شهر اردل برگزار شدگفت: نخستين اصل در بحث جذب جوانان به مسجد و نماز نقش «امام جماعت» است.

نکويي افزود: امام جماعت در هر مسجدي عاملي جدي و مهم در پيشرفت و ترقي مسجد است و اگر شرائط لازم را داشته باشد تاثير به‌سزايي در تحولات مثبت در جوانان و گرايش آنان به مساجد خواهد داشت.

وي در خصوص اهميت دوستي امام جماعت با جوانان و نوجوانان توضيح داد: امام جماعت مسجد مي تواند با کنار گذاشتن بعضي از محدوديت هاي کاذب و يا غيرضروري، ميان خود و جوانان آن ها را به خود نزديک کند، به قدر معمول با آنان صحبت کند و از احوال آن ها جويا شود.

مسئول حوزه علمیه شهرستان اردل گفت: امام جماعت، مهم‌ترين عضو مديريتي مسجد است چراکه عملکرد امام جماعت، شخصيت وي و چگونگي برخورد او با جوانان، در ايجاد و کيفيت نگرش جوانان نسبت به دين و مسجد بسيار مؤثر است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۰۰:۲۶

28 Dec 2019