۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۳۲۳۴۱
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل:

9 دي جوشش خون حسين بود در رگهاي اعتقاد مردم با بصيرت ايران در حمايت از ولابت

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت: در 9 دي خون حسيني مردم با بصيرت ايران در حمايت از ولايت به جوش آمده و دست فتنه گران و دشمنان عليه نظام را براي هميشه قطع کردند.
9 دي جوشش خون حسين بود در رگهاي اعتقاد مردم با بصيرت ايران در حمايت از ولابت
به گزارش جهانبین نیوز، حسين بابادي رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با اشاره به فرا رسيدن سالروز قيام تاريخي ملت ايران در ۹ دي ۸۸ بر عليه فتنه گران گفت: شور عاشورايي ملت ايران در روز ۹ دي سال ۸۸ در واقع واکنش ملت بر عليه اوج بي حيايي فتنه گران بود.

وي افزود: فتنه گران در سال ۸۸ با ادعاي دروغ تقلب در انتخابات در کشور فتنه انگيزي کردند و با همراهي دشمنان داخلي و خارجي جمهوري اسلامي مي خواستند اصل نظام را يک شبه از بين ببرند.

وي ادامه داد: فتنه گران سال ۸۸، همه دشمنان قسم خورده اين انقلاب و ملت ايران را با خود همراه کردند و حتي کساني که از انگشتان آن ها خون جوانان اين مملکت مي ريزد را با خود همراه کردند و اين دشمنان هم از فتنه گران حمايت مي کردند.

بابادي خاطرنشان کرد: اردوکشي خياباني، حمله به عزاداران حسيني، آتش زدن اماکن عمومي و بسياري جنايت ها و بي قانوني هاي ديگر از جمله اقدامات فتنه گران بود که در ۹ دي خون حسيني مردم با بصيرت ايران در حمايت از ولايت به جوش آمده و دست فتنه گران و دشمنان عليه نظام را براي هميشه قطع کردند.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل با بيان اينکه حماسه ۹دي هميشه در تاريخ انقلاب اسلامي ماندگار خواهد ماند افزود: مراسم بزرگداشت يوم الله ۹دي (روز بصيرت و ميثاق امت باولايت) روز پنجشنبه مصادف با ۹دي ماه ساعت۱۰ صبح باحضور اقشار مختلف مردم در مسجدحضرت ابالفضل (ع) اردل برگزار مي شود.

بابادي بيان کرد: برنامه هاي روشنگري وبصيرت افزايي در راستاي بزرگداشت ۹دي در سطح مدارس، دانشگاهها و مساجد برپا مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۵۳:۲۸

17 Feb 2020