۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴
کد مطلب : ۳۰۴۵۱
فرمانده سپاه شهرستان بروجن:

واقعه غدير خم در بروجن بازسازي مي‌شود

فرمانده سپاه شهرستان بروجن از بازسازي واقعه بزرگ و تاريخي غدير خم در کيلومتر ۲ جاده سياسرد خبر داد.
واقعه غدير خم در بروجن بازسازي مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار علي کيهاني در گفتگو با خبرنگار کلار، اظهار داشت: همزمان با عيد سعيد غدير خم، واقعه بزرگ و تاريخي غدير روز سه شنبه ۳۰ شهريور ماه ساعت ۹ صبح در کيلومتر ۲ جاده سياسرد بازسازي مي‌شود.

کيهاني با بيان اين که واقعه غدير براي سومين سال متوالي در شهرستان بروجن بازسازي مي شود، خاطر نشان کرد: در سال گذشته افزون بر هشت هزار جمعيت از اين واقعه بازديد کردند.

وي گفت: گسترش فرهنگي ولايت و تعميق هويت ديني، آماده‌سازي محيط مناسب براي امکان درکي قويتر از اصول و مباني جمهوري اسلامي به‌ ويژه ولايت فقيه، الگوسازي و معرفي سيره نبوي (ص) و ائمه معصومين، ايجاد پيوند ارزشي بين ولايت و تمام نسل‌هاي انقلاب از اهداف بازسازي واقعه غدير در شهرستان بروجن است.

فرمانده سپاه بروجن، کمک به گسترش معارف الهي و ارزش‌هاي معنوي در جامعه و مستندسازي و معرفي تاريخچه کوتاهي از روز غدير خم را از ديگر اهداف بازسازي اين واقعه برشمرد.

وي ياد آور شد: سال گذشته با حضور گرم مردم و تمهيدات عوامل اجرايي توانستيم اين فرهنگ حق تشييع را نسبت به مسائلي که در جهان رخ مي دهد را به نسل آينده انتقال دهيم و در رابطه با فرهنگ غني اسلام اقداماتي داشته باشيم.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۵:۲۴

8 Jan 2020