۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۲۸۰۸۵
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در منزل شهید مدافع حرم:

اگر نبود فداکاری شهید طاهری بسیاری از شیعیان به دست داعشی‌ها می‌افتادند/ عقب‌مانده واقعی ما هستیم و بَرنده واقعی شهدا هستند+تصاویر

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: اگر فداکاری‌ و از خودگذشتگی‌ها این شهید والا مقام نبود، تعداد زیادی از شیعیان و رزمندگان مدافع حرم حضرت زینب (س) به دست داعش می‌افتادند و بدون شک داعشی‌های پلید و خون‌خوار، بی‌رحمانه و جسورانه سَر از تَن رزمندگان اسلام جدا می‌کردند.
اگر نبود فداکاری شهید طاهری بسیاری از شیعیان به دست داعشی‌ها می‌افتادند/ عقب‌مانده واقعی ما هستیم و بَرنده واقعی شهدا هستند+تصاویر
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری عصر روز دوشنبه در منزل شهید مدافع حرم "قنبرعلی طاهری" حضور یافتند و ضمن تفقد و دلجویی از خانواده‌ این شهید بزرگوار، شهادت این شهید مدافع سرافراز حرم آل‌الله را به خانواده و بازماندگان تبریک و تسلیت گفتند.

امام جمعه شهرکرد در این دیدار فداکاری و ایثارگری شهید طاهری در دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حفظ جان دیگر رزمندگان را بی‌بدیل و تحسین‌برانگیز خواند و گفت: این شهید والامقاوم علاوه‌بر این که در راه خدا و ارزش‌های والای اسلامی و الهی به شهادت رسیده، چنان فداکاری و از خودگذشتگی نشان داده است که جان بسیاری از شیعیان دیگری را که در کمین محاصر گروه تکفیری داعش بودند نجات داد و خدمت بزرگی را از خود به جا گذاشت.

وی ادامه داد: گفته می‌شود اگر فداکاری‌ و از خودگذشتگی‌ها این شهید والا مقام نبود، تعداد زیادی از شیعیان و رزمندگان مدافع حرم حضرت زینب (س) به دست داعش می‌افتادند و بدون شک داعشی‌های پلید و خون‌خوار، بی‌رحمانه و جسورانه سَر از تَن رزمندگان اسلام جدا می‌کردند که با فداکاری شهید طاهری این نقشه شوم دشمن نقش برآب شد.

نکونام تاکید کرد: شهادت و جان دادن این‌گونه در پیشگاه خدای متعال، واقعا ارزشمند است و خوشا به حال شهید طاهری؛ زیرا انسان هرچه قدر فکر می کند، می‌بیند عقب‌مانده واقعی ما هستیم و بَرنده واقعی شهید طاهری و امثال این شهدای مدافع حرم هستند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر این که فرزندان و خانواده شهید نیز ادامه‌دهنده راه پدر عزیز و گرانقدر خود خواهند بود بیان داشت: فرزندان رشید و خوب این شهید هم بیدار، بصیر و اهل انقلاب هستند و همانند دیگر خانواده‌های شهدا اجازه نخواهند داد که پرچمی که این شهدا برافراشته کرده‌اند بر زمین بماند و به یقین ادامه‌دهنده و مشوق راه شهید خود خواهند بود.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خاطرنشان ‌کرد: شهیدان به وظیفه خود که دفاع از اسلام و ارزش‌های الهی بود، به خوبی عمل کردند و به سعادت و رستگاری ابدی دست یافتند اما آن چه که مهم است این است که دیگران بکوشند راه شهیدان را ادامه بدهند و مشوق باشند و اجازه ندهند این راه گم و یا کم‌رنگ شود.

نکونام با اشاره به تلاش دشمنان داخلی و خارجی برای کم‌رنگ کردن راه شهیدان به خصوص شهدای مدافع حرم تصریح‌کرد: خیلی‌ها می‌خواهند در این جهت تأثیر سوء بگذارند و احیاناً روحیه‌ها را بشکنند و منفی بافی کنند و به اشکال مختلف با بیان حرف‌ها ومطالبی، خدشه در این راه وارد کنند که باید هوشیار بود و محکم در دهان یاوه‌گویان زد.

امام جمعه شهرکرد هوشیاری، حریت و بیداری در خانواده‌های شهدای مدافع حرم را تحسین‌برانگیز خواند و گفت: الحمدلله در تمامی خانواده‌های شهدای مدافع حرم روحیه حریت و آزادگی و شهادت‌طلبی موج می‌زند و هر زمان که با هر کدام از این خانواده‌ها دیدار داشته‌ایم ایستادگی، شهامت و مقاومت را در وجود آن‌ها مشاهده کردیم که با صدای رسا و عزم راسخ می‌گفتند که در دهان یاوه‌گویان می‌زنیم و اجازه نخواهیم داد راه شهدای ما کم رنگ شود.








انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۳:۴۴

28 Dec 2019