۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
کد مطلب : ۳۰۰۵۵
امام جمعه شهر اردل:

مهمترن دغدغه و نگراني جوانان اردل بيکاري است

امام جمعه شهر اردل گفت: مهمترن دغدغه و نگراني جوانان شهرستان اردل بيکاري است اميد است که مسئولين اجرايي با تدابيري خاص و با اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي زمينه ايجاد اشتغال جوانان را فراهم کنند.
مهمترن دغدغه و نگراني جوانان اردل بيکاري است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن سفارش خود و نمازگزاران به تقواي الهي با تبريک فرارسيدن روز جهاني مساجد گفت:تقويت و بهره گيري از ظرفيت هاي مختلف مساجد با حضور جوانان، بهترين شيوه و روش براي مقابله با جنگ نرم دشمنان و تهاجم فرهنگي استکبار جهاني است.

سلمان پور اظهار کرد: مساجد همواره در طول تاريخ و برهه هاي زماني حساس محور حرکات اسلامي و کانون تصميم گيري هاي کلان بوده اند.
وي، با بيان اينکه مساجد بايد محل تربيت صحيح جوانان و نوجوانان است، افزود: فضاي مسجد، فضاي تربيتي جوانان و آثار معنوي مساجد بر روي آحاد مختلف جامعه به ويژه نسل جوان ايجاد خواهد کرد.

وي با اشاره به اينکه مسجد پايگاه فکري، سياسي، فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي مسلمانان است، تصريح کرد: نقش آفريني مساجد در تمامي عرصه‌ها و شئون جامعه اسلامي، سبب توسعه و گسترش فرهنگ و تمدن اسلامي بوده است.

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه شهر اردل با بيان اينکه مهمترن دغدغه و نگراني جوانان شهرستان اردل بيکاري است از مسئولين اجرايي خواست با تدابيري خاص و با اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي زمينه ايجاد اشتغال جوانان را فراهم کنند.

سلمان پور با اشاره به نزديک بودن هفته دولت از مسئولان و خدمتگزاران دستگاه‌هاي اجرايي خواست تا مديريت جهادي را سرلوحه کار خود قرار دهند.

امام جمعه شهر اردل با بيان اينکه مسئولان بايد توصيه‌هاي مقام معظم رهبري خطاب به دولت مردان را سرلوحه کار خود قرار دهند بيان کرد:دو شهيد گرانقدر انقلاب شهيدان رجايي و باهنر، الگوي خدمت‌گذاري و خدمت جهادي در کشور بودند لذا جا دارد که مسئولان با الگو قراردادن اين شهداي بزرگوار، خدمت بي منت به مردم را براي خود يک عبادت بدانند.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۴:۱۰

9 Feb 2020