۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۳۴۰۱۵

اعضای هیئت رئیسه مجمع جوانان انقلابی استان مشخص شدند

جمعی از جوانان استان که چندی پیش مجمع جوانان انقلابی چهارمحال و بختیاری را کلید زده بودند در جلسه‌ای هیئت رئیسه این مجمع را برگزیدند.
اعضای هیئت رئیسه مجمع جوانان انقلابی استان مشخص شدند
به گزارش جهانبین نیوز؛ جمعی از جوانان استان که چندی پیش مجمع جوانان انقلابی استان را کلید زده بودند در جلسه‌ای هیئت رئیسه این مجمع را برگزیدند.

در آغاز این جلسه مراد کاظمی دبیر مجمع اصولگرایان استان ضمن اشاره به اهداف تشکیل این مجمع اظهار کرد: هدف اصلی تشکیل این مجمع در ابتدا وحدت بین جوانان انقلابی و همچنین تربیت نیروی جوان و خوش فکر برای مدیریت استان است.

وی ادامه داد: اکنون زمان آن رسیده است که جوانان انقلابی استان همسو با آرمان‌های نظام و انقلاب وارد عرصه‌های مختلف فکری و مدیریتی این استان شوند و با فکر و ایده و نشاط و توانمندی خود روح تازه‌ای در کالبد مدیریت استان بدمند.

در ادامه با اخذ رای از اعضای مجمع جوانان انقلابی استان هیئت رئیسه این مجمع برگزیده شدند که میثم محمودیان دبیر مجمع، صالح کیانی قائم مقام مجمع و آقایان میلاد علیدوستی و وحدت ترکی نیز به عنوان دو منشی این مجمع برگزیده شدند.

لازم به ذکر است این مجمع زمینه‌های تخصصی مسائل استان را در قالب کمیسیون‌های تخصصی مانند سیاسی و انتخابات، اقتصادی، رسانه و مطبوعات و سایر زمینه‌ها پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/1028ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۶:۲۸

2 Jan 2020