۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۲۶۱۹۵
در شهرستان بن صورت گرفت:

۳۰ درصد از اعتبارات مردمي براي کمک به خانواده هاي معتادان در نظر گرفته شد

فرماندار شهرستان بن گفت: ۳۰ درصد از اعتبارات مردمي براي کمک به خانواده هاي معتادان در حال بهبود و نيز مابقي آن براي پرداخت هزينه هاي درمان در نظر گرفته شده است.
۳۰ درصد از اعتبارات مردمي براي کمک به خانواده هاي معتادان در نظر گرفته شد
به گزارش جهانبین نیوز، کمال اکبريان فرماندار شهرستان بن در گفتگو با خبرنگار مشکات برين در خصوص درمان معتادان بي بضاعت اظهار کرد: حمايت از افرادي که قصد ترک اعتياد دارند و همچنين توجه به خانواده هاي اين افراد ضروري است.

وي افزود: در دوماه گذشته و پس از تشکيل مجمع خيرين بهبود يافتگان اعتياد دراين شهرستان، خيرين بيش از ۱۰۰ ميليون ريال براي درمان اعتياد افراد بي بضاعت کمک کردند.

اکبريان ادامه داد: ۳۰ درصد از اعتبارات مردمي براي کمک به خانواده هاي معتادان در حال بهبود و نيز مابقي آن براي پرداخت هزينه هاي درمان در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان بن اعلام کرد: در شهرستان بن يک مرکز به صورت غيردولتي و با مجوز از سازمان بهزيستي استان در شهرستان در حال فعاليت است.

وي ادامه داد: با نظارت و تحقيقات انجام شده مرکز ترک اعتياد غير مجازي در شهرستان بن وجود ندارد.

اکبريان گفت: از ابتداي سال جاري تاکنون بيش از ۶۰ درصد دانش آموزان و نيز ۴۰ درصد اولياء آنها در زمينه پيشگيري از مواد مخدر در شهرستان بن آموزش هاي لازم را فرا گرفتند.

فرماندار شهرستان بن در پايان با اشاره به اينکه، علاوه بر درمان در خصوص مواد مخدر، پيشگيري و آگاهي بخشي از موارد مهم است، خاطر نشان کرد: بايد به صورت گسترده در زمينه پيشگيري و آگاهي بخشيدن به خانواده ها درزمينه خطرات مواد مخدر اقدام شود.

انتهاي پيام1020ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۷:۵۳

2 Jan 2020