۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۳۳۱۱۵
به مناسبت ايام ولادت حضرت زينب (س):

از همسران شهداي شهر بن تجليل و قدرداني شد

همزمان با ايام ولادت حضرت زينب (س) با حضور مديرکل بنياد استان، مهندس دهدشتي مديرکل دفتر برنامه ريزي و هماهنگ کننده روابط دولت و مجلس رياست جمهوري و مهندس هروي معاون عمران روستايي بنياد مسكن كشور از 12 همسر شهيد شهر بن تجليل شد.
از همسران شهداي شهر بن تجليل و قدرداني شد
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار زنگ خبر؛  همزمان با ايام الله دهه فجر و  مقارن با ايام ولادت با سعادت حضرت زينب (سلام الله عليها) و روز پرستار همايش تجليل از همسران شهداي شهر بن برگزار شد.

اين همايش با حضور مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان، مهندس دهدشتي مديرکل دفتر برنامه ريزي و هماهنگ کننده روابط دولت و مجلس رياست جمهوري مهندس هروي معاون عمران روستايي بنياد مسكن كشور، معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار،  فرماندار شهرستان، رئيس بنياد شهرستان بن برگزار شد.

فريبرز نجفي مديرکل بنيادشهيد و امور ايثارگران استان در حاشيه اين مراسم ضمن تبريک سي و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران و گراميداشت ياد و خاطره شهدا گفت: همسران شهدا در دفاع از ارزش‌هاي اسلامي از همراهان زندگي خويش گذشتند و بر داغ فراق ايشان صبر کردند و خود از پيروان شهدا و ايثارگران در حفظ ارزش‌ها و دفاع از انقلاب اسلامي و ولايت هستند و در اين مسير همواره پيرو حضرت زينب (س) بوده و خواهند بود.

در پايان اين مراسم از 12 همسر شهيد شهر بن با حضور مسئولين حاضر در همايش با اهداء لوح سپاس و هديه تجليل بعمل آمد.

انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۲۳:۱۳

28 Dec 2019