۰
plusresetminus
نماينده کارفرما در پروژه انتقال آب سبزه کوه به چغاخور با ارسال پيامي به پايگاه خبري تحليلي کلار نوشت: بدينوسيله اعلام مي‌دارم تمامي مطالبي که در آن نشست به اينجانب نسبت داده شده کذب محض بوده و سنديت خارجي ندارد.
تکذيبيه خبر "عبور بروجن از خط قرمز کيفيت آب/انتقال آب سبزه کوه راهي براي نجات از کم‌آبي است"
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، نماينده کارفرما در پروژه انتقال آب سبزه کوه به چغاخور با ارسال پيامي به پايگاه خبري تحليلي کلار نوشت: بدينوسيله اعلام مي‌دارم تمامي مطالبي که در آن نشست به اينجانب نسبت داده شده کذب محض بوده و سنديت خارجي ندارد.

متن اين پيام به شرح زير است:
مسئول محترم پايگاه خبري تحليلي کلار
با سلام
احتراما با عنايت به انتشار مطلبي با عنوان "عبور بروجن از خط قرمز کيفيت آب/ انتقال آب سبزه کوه راهي براي نجات از کم‌آبي است". وفق قانون مطبوعات و جهت تنوير افکار عمومي خواهشمند است تکذيبه زير در اسرع وقت منتشر گردد تا از انتشار آن جلوگيري شود.

ضمن تکذيب مطالب رسيده به دست شما و انتشار آن در روز يکشنبه مورخ ۲/۱۲ / ۹۵ به اطلاع مي‌رساند جلسه مذکور با موضوع نشست هم‌انديشي روحانيون شهرستان بروجن و به ميزباني معاونت فرهنگي موسسه فاطر برگزار شده و همايشي با عنوان بحران آب شهرستان بروجن وجود خارجي نداشته است. از طرفي با عنايت به اين که يکي از پروژه‌هاي مطرح شهرستان بروجن طرح انتقال آب سبزه کوه به چغاخور مي‌باشد از اينجانب به عنوان يکي از چندين سخنران اين مراسم دعوت به عمل آمد تا در خصوص ابعاد و اهداف اين پروژه و همچنين پيشرفت کار ارائه گزارش نمايم. بدينوسيله اعلام مي‌دارم تمامي مطالبي که در آن نشست به اينجانب نسبت داده شده کذب محض بوده و سنديت خارجي ندارد.
سيد مصطفي حسيني نماينده کارفرما در پروژه انتقال آب سبزه کوه به چغاخور
انتهاي پيام1026ج /۵۴۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۶:۰۷

27 Dec 2019