۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۳۱۵۹۵
بخشایش اردستانی:

روحانی اصرار دارد اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان را «جابجایی پول» عنوان کند

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی طغیان آقازاده‌ها و عدم اجرای قانون برای این افراد را از دلایل افزایش فسادهای اقتصادی عنوان کرد.
روحانی اصرار دارد اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان را «جابجایی پول» عنوان کند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد بخشایش اردستانی، عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با «صبح توس» در پاسخ به این سوال که آیا با استعفای وزیر آموزش و پرورش پرونده اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان مختومه می‌شود، اظهار داشت: با توجه به انعکاس این اختلاس در رسانه‎ها این پرونده ملی و افکار عمومی حساس شده است؛ شاید بتوان گفت پروسه رسیدگی به آن طولانی شود ولی هیچ وقت مختومه نخواهد شد.

وی تصریح کرد: آقای روحانی اصرار دارد که این اختلاس را بعنوان جابجایی پول عنوان کند که البته اختلاس با جابجایی هیچ فرقی ندارد چرا که حدود ۹ میلیون تومان از جیب هر معلمی از صندوق برداشت شده است و از طرفی دولت نمی‌خواهد قبول کند که این اختلاس در طول زمان ریاست جمهوری خود بوده است.

اردستانی بیان داشت: از این مقدار اختلاسی که شده ۲ هزار میلیارد تومان به ۳۰ نفر داده شده است که این افراد هم با هیات امنا آشناییت داشتند.

وی طغیان آقازاده‌ها و عدم اجرای قانون برای این افراد و از طرفی عدم رسیدگی به موقع و سریع دستگاه‌های مربوطه را از دلایل افزایش فسادهای اقتصادی عنوان کرد.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران بایستی قوانین برای اختلاس‌گران سخت‌گیرانه رعایت شود.

وی ابراز داشت: پرونده اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان به دلیل اینکه از قشر بسیار زحمتکش جامعه هستند بسیار حساس است.

وی نقش رسانه‌ها در آشکار کردن اختلاس و اختلاس‌گران را بسیار موثر عنوان کرد و گفت: البته رسانه‌ها طوری عمل نکنند که افکار عمومی نسبت به اصل نظام بدبین شوند و این تفکر را داشته باشند که این نظام نمی‌تواند کشور را اداره کند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۵:۳۷

10 Jan 2020