۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۳۴۵۶۵
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

حضور در پای صندوق‌های رای عرصه مهمی از صیانت از انقلاب است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران امانت بزرگی در دست مردمان است که باید ان را صیانت کنند اضافه کرد: یکی از عرصه‌های مهم برای صیانت از انقلاب حضور در پای صندوق‌های رای است.
حضور در پای صندوق‌های رای عرصه مهمی از صیانت از انقلاب است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری دقایقی پیش با حضور در پای صندوق رای در دبیرستان شهید حقیقی شهرکرد رای خود را به صندوق انداخت.

وی در حاشیه رای‌ریزی اظهار کرد: جاهایی را می‌بینیم ساعت‌ها قبل از انتخابات در محل رای‌گیری حاضر شدند که این نشان از بصیرت، عقلانیت و بیداری مردم است.

نکونام با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران امانت بزرگی در دست مردمان است که باید ان را صیانت کنند اضافه کرد: یکی از عرصه‌های مهم برای صیانت از انقلاب حضور در پای صندوق‌های رای است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: همانگونه که حضور در پای صندوق رای مهم است انتخاب آگاهانه نیز بسیار مهم بوده چون باید اداره شهر به دست افراد باکفایت سپرده شود.

وی ادامه داد: فردی که به عنوان ریاست جمهور انتخاب می‌شود باید توانایی‌های لازم را برای اداره کشور داشته باشد و به معنای واقعی به ارزش‌های انقلاب و ضرورت مردم و جامعه آگاه بوده در عرصه‌های مهم حاضر باشد.


امام جمعه شهرکرد در انتها گفت: انشالله به مدد الهی این روز بزرگ هم به خوبی تمام شود و بعد هم که تمام شد من به همگان توصیه کنم که الان یک رقابت بسیار سالم است و تا پایان انتخابات ادامه پیدا خواهد کرد و بعدش هم دوران رفاقت آغاز می‌شود همه در کنار همدیگر هرکس با هرسلیقه ای به هر کسی که خواسته رأی داده و بعد از تمام شدن انتخابات، دوران رفاقت و دوستی در کنار هم و همه دست در دست هم دادن و انشالله کشورمان را آباد کردن و انقلاب رشد دادن باشد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۹:۱۶

6 Jan 2020