۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۴۰۵۹۵
گزارش/

حسرتی که سال‌ها بر دل جوانان روستای تنگ کلوره ماند/ سالن ورزشی که هیچگاه تکمیل نشد

يکي از مباحثي که همواره تاکيد فراواني بر آن مي‌شود ايجاد و توسعه فضاهاي ورزشي و فراهم کردن تجهيزات و امکانات ورزشي در راستاي حفظ سلامت و شادابي اقشار مختلف جامعه است...
حسرتی که سال‌ها بر دل جوانان روستای تنگ کلوره ماند/ سالن ورزشی که هیچگاه تکمیل نشد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ يکي از مباحثي که همواره تاکيد فراواني بر آن مي‌شود ايجاد و توسعه فضاهاي ورزشي و فراهم کردن تجهيزات و امکانات ورزشي در راستاي حفظ سلامت و شادابي اقشار مختلف جامعه است.

با وجود توصيه‌هايي که براي تشويق مردم به ورزش مي‌شود بي‌توجهي به فراهم کردن امکانات و تجهيزات ورزشي و نبود فضاهاي ورزشي در بسياري از روستاها نقصاني است که بايد به آن توجه کرد؛ امري که گلايه و انتقاد ساکنان روستاها را به دنبال دارد.

يکي از فرهنگياني که در روستاي تنگ کلوره زندگي مي کند مي گويد: کمبود فضاها و امکانات ورزشي به‌عنوان يکي از مهم‌ترين معضلات موجود در روستاهاي شهرستان لردگان علي الخصوص در  روستاي تنگ کلوره به شمار مي‌رود و به وضوح مي‌توان اين مشکل و تأثير مستقيم آن را بر جوانان اين روستا وديگر روستاهاي اين شهرستان را مشاهده کرد.
 
 
يکي از جوانان روستاي تنک کلوره در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به دليل سوءمديريت برخي مسئولين شهرستان درخصوص سالني که در روستاي تنک کلوره قرار دارد چندين سالي است به يک محل تجاري تبديل شد که مي شود با  تدابيري بهتر و  تفاهمنامه‌اي بين اداره ورزش جوانان و اداره تعاون روستاي اين شهرستان اين مکان در اختيار جوانان  قرار گيرد تا در پر نمودن اوقات فراغت جوانان اين روستا بهتر برنامه‌ريزي شود.

يکي ديگر از اهالي اين روستا گفت: روستاي تنک کلوره با بيش از یک هزار نفر جمعيت فاقد هرگونه امکانت ورزشي است و جوانان براي ورزش کردن بايد مسافت هاي زيادي را طي کنند که اين مسير هم خطرات جاني را درپي دارد و هم باعث مي شود جوانان به جاي پر نمودن اوقات فراغت خود از طريق ورزش، دنبال موادمخدر و... روي آورند.
 
اهالي روستا معتقدند توجه نکردن مسئولان به مقوله ورزش در روستاها علاوه‌بر تحميل هزينه و تلف کردن وقت، به مخاطره افتادن سلامت آنها را هم در پي دارد.
 
 انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۷:۱۴

27 Dec 2019