۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۱۵۹۳۵

گروه تروریستی داعش به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان شیعه و سنی است

یکی از اهداف اصلی گروه های تکفیری و داعش ایجاد تفرقه بین مسلمانان به ویژه شیعه و سنی و دنبال کردن اهداف شوم رژیم غاصب صهیونیستی است.
گروه تروریستی داعش به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان شیعه و سنی است
به گزارش جهانبین نیوز:

اگر بخواهیم اشاره ای به توطئه های دهه اخیر دشمنان بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم باید اشاراتی به عملکرد این گروه ها داشته باشیم.

به عنوان مثال وقتی کار خود را با توهین به مقدسات مسلمانان به ویژه به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد(ص) و کلام الله مجید آغاز کردند. در مرحله بعد به کشورهای شرق ایران مثل افغانستان حمله ور شدند و استکبار جهانی نیروهای خود را با هدف جلوگیری از نفوذ جمهوری اسلامی و محدود کردن ایران در منطقه و جهان سازماندهی کردند.

در مرحله بعدی با پشتیبانی و مجهز کردن رژیم غاصب صهیونیستی حملات خود را به حزب الله شروع کردند و جنگ ۳۳ روزه را به راه انداختند و بلافاصله بعد از آن جنگ محلی دیگری را در غزه شروع کردند و مدت ۲۲ روز بیشتر دوام نیاوردند و در جنگ ۸ روزه غزه هم دیدیم که چطور دنبال آتش بس بودند و نتوانستند در مقابل جوانان غیور غزه مقاومت کنند و با نکبت و خواری ارتش تا دندان مسلح رژیم غاصب صهیونیستی عقب نشینی کرد و شکست مفتضحانه ای را خوردند.

در گام بعدی توطئه دشمنان آغاز جنگ عراق بود که البته باز هم نتوانستند به اهداف شوم خود برسند و با عنایات الهی شیعیان در عراق حاکم شدند و این پیروزی برای استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی بسیار سنگین تمام شد در توطئه بعدی آنها در سوریه هم نتوانستند کاری را از پیش ببرند گروههای تکفیری و داعش را تا دندان مسلح کردند و البته با مقاومت مردمی مواجه شدند.

در حال حاضر گروه تکفیری داعش تبدیل به بهترین ابزار برای تحقق توطئه های رژیم غاصب صهیونیستی علیه مسلمانان و کشورهای اسلامی شده است و نکته تاسف بار همراهی و همسویی برخی کشورهای منطقه با سیاست های بحران زا و فتنه انگیز دشمنان است.

در شرایط فعلی آل سعود خبیث و برخی رژیم های حوزه خلیج فارس به حامیان اصلی داعش تبدیل شده اند و از نظر مالی و تسلیحاتی و رسانه ای از این گروه های تکفیری و تروریستی حمایت می کنند تا ایران اسلامی را محدود کنند ولی بحمدالله همانطور که حضرت امام (ره) نوید آن را همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی دادند و فرمودند: ما انقلاب اسلامیمان را به تمام جهان صادر می کنیم و در حال حاضر انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک الگو برای تمام جهانیان خاصه کشورهای منطقه قرار گرفته است.

مهران مرادی- فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد
مرجع : بام ایران خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۴۲:۰۸

4 Feb 2020