۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۴۰۹۵۵
رئيس شواري بخش مرکزي شهرستان اردل:

مردم اردل از دست سارقان در امان نيستند

رئيس شواري بخش مرکزي شهرستان اردل گفت:پديده شوم سرقت چند ماهي است که گريبانگير مردم در برخي از روستاها بخش مرکزي شهرستان اردل و شهر اردل شده است و اين پديده آرامش و امنيت رواني مردم اين منطقه را به مخاطره انداخته است.
مردم اردل از دست سارقان در امان نيستند
علي رئيسي رئيس شواري بخش مرکزي شهرستان اردل در گفت و گو با جهانبین نیوز در خصوص افزايش سرقت ها در برخي روستاهاي  اردل گفت: پديده شوم سرقت چند ماهي است که گريبانگير مردم در برخي از روستاها بخش مرکزي شهرستان اردل و شهر اردل شده است و اين پديده آرامش و امنيت رواني مردم اين منطقه را به مخاطره انداخته است.

رئيسي اظهار کرد: آمار سرقت احشام يک ماهي است که در شهرستان اردل به شکل وحشتناکي بالا رفته و مردم از دست سارقان در امان نيستند.

وي افزود:با توجه به آنکه درصد بالايي از جمعيت ساکن در شهرستان اردل در بخش دامداري و کشاورزي مشغول به فعاليت هستند و اين جمعيت در سال زراعي گذشته ضرر و زيان زيادي از محل عدم فروش محصولاتشان متحمل شده اند جولان سارقان در اين منطقه بر آلام و دردهاي آنان افزوده است.

رئيس شواري بخش مرکزي شهرستان اردل بيان کرد:رشد روز افزون سرقت ها به شيوه هاي مختلف و در ساعات مختلف شبانه روز به حدي افزايش يافته است که باعث اعتراض گسترده مردم شده است و انتظار است دستگاه انتظامي در اين خصوص چاره اي بينديشد.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۶:۳۴

29 Dec 2019