۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۱۸۷۲۵

فعالیت ۸۹۴ مبلغ ویژه ماه محرم در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از فعالیت ۸۹۴ روحانی، مبلغ و مبلغه دینی در دهه نخست ماه محرم در این استان خبر داد.
فعالیت ۸۹۴ مبلغ ویژه ماه محرم در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین‌نیوز، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی افزود: هم زمان با ایام سوگواری شهادت سید الشهدا (ع)، ۳۰۷ مبلغ و مبلغه اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه های علمیه قم،مشهد و اصفهان، سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات اسلامی، فعالیت های تبلیغی را در نقاط مختلف شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری انجام می دهند.

وی افزود: ۲۸۰ مبلغ و ۸۰ مبلغه بومی مقیم استان هم در این مدت به امر مقدس ترویج نشر ارزش‌های اسلامی پرداخته و در برگزاری مراسم شهادت امام سوم شیعیان(ع) مشارکت می‌کنند.

اروجی گفت: این اداره کل ۲۲۷ مبلغ و مبلغه را با صدور حکم اعزام، به مناطق مختلف استان اعزام کرده است.

وی بیان احکام و معارف دین با سیره عملی و فضایل اخلاقی اهل بیت به‌ویژه امام حسین(ع) و یاران با وفای آن حضرت از محورهای فعالیت مبلغان برشمرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، تحلیل علمی مسائل خرافی و عرفان های نوظهور دروغین، تبیین مواضع و عقاید سلفی گری و تکفیری ها، تبیین منویات رهبری مبنی بر افزایش جمعیت، تحکیم حجاب و عفاف، تشکیل خانواده و تحکیم آن را از دیگر محورهای سخنرانی روحانیون دانست.

اروجی افزود: روحانیون باید با توجه به وضعیت فرهنگی منطقه تبلیغی، نقاط ضعف و قوت و حساسیت های موجود منطقه از بدعت ها و خرافه ها جلوگیری کنند.

وی استفاده از آیات قرآن کریم و احادیث را در سخنرانی ها مورد تأکید قرار داد و گفت: توجه بیشتر مردم به قرآن و مفاهیم و معارف آن در هر سطحی برای آزادی قرآن از مهجوریت و ورود آن به زندگی ضروری است.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۰:۴۳

2 Jan 2020