۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۳۵۷۳۵
مهران رجبی:

وزیر ارشاد توانایی ساماندهی حوزه فرهنگ و هنر را ندارد/ وزیر باید با نفوذ تر باشد

بازیگر سینما وتلویزیون با اشاره به اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توانایی حل مشکلات حوزه فرهنگ و هنر را ندارد، گفت: این توانایی را حتی بر روی کاغذ هم جهت حل مشکلات حوزه فرهنگ و هنر نمی بینم.
وزیر ارشاد توانایی ساماندهی حوزه فرهنگ و هنر را ندارد/ وزیر باید با نفوذ تر باشد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهران رجبی در گفت و گو با «دیارباران» در خصوص کابینه جدید و حل مشکلات هنرمندان، اظهار کرد: در دولت دوازدهم مطالبه ما از رییس جمهور رونق اقتصاد کشور است زیرا با رونق اقتصاد جامعه در سینما هم تحرکات در حوزه ساخت فیلم انجام می شود.

وی افزود: انتظار ما از رییس جمهور بازگشت برخی از پول های دور شده به شکل رانت به بیت المال است با این اقدام جامعه یک نفس راحت می کشد و در این راستا فضا برای ساخت و ساز فیلم ایجاد می شود.

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: بر نحوه عملکرد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نقد دارم البته وزیر ارشاد زمانی عهده دار این مسؤلیت شد که نابسامانی ها در این حوزه زیاد بوده است.

رجبی با اشاره به اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توانایی حل مشکلات حوزه فرهنگ و هنر را ندارد، اضافه کرد: این توانایی را حتی بر روی کاغذ هم جهت حل مشکلات حوزه فرهنگ و هنر نمی بینم.

**باید تحرک بیشتری در تولید فیلم های ارزشی ایجاد شود

وی با بیان اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید غَدر و زرنگ باشد، تصریح کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دوازدهم باید صاحب نفوذ تر باشد و تحرک زیادی داشته باشد.

بازیگر سینما با تأکید بر اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید تحرک بیشتری نسبت به گذشته در حوزه فرهنگ و هنر به ویژه سینما ایجاد کند، اضافه کرد: این تحرک باید بیشتر در حوزه تولید فیلم های ارزشی باشد.

رجبی با اشاره به اینکه یکی از معضلات در بدنه سینما در بخش اکران فیلم ها است، اظهار کرد: حساسیت هایی بر روی پخش برخی فیلم ها وجود دارد که باید اصلاح شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۲:۱۶

3 Feb 2020