۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۲۴۲۰۵
مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان سامان:

رخنه و نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در ایران ، به بهانه توافق هسته ای

مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان سامان با بیان اینکه بسیار ساده انگاری است که ما فکر کنیم که دشمنی امریکا با ملت ایران تمام شده است ، گفت: کنگره امریکا در همین اثنای مذاکرات ایران هراسی را در دستور کار خود قرار داده است.
رخنه و نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در ایران ، به بهانه توافق هسته ای
به گزارش جهانبین نیوز، جمشید یزدانی در گفتگو با خبرنگار سامان ما در راستای سخنان رهبر با دولت‎مردان با بیان اینکه بسیار ساده‌انگاری است که ما فکر کنیم که دشمنی امریکا با ملت ایران تمام شده است، گفت: کنگره امریکا در همین اثنای مذاکرات ایران هراسی را در دستور کار خود قرار داده است.

یزدانی با بیان اینکه رهبر در سه زمینه از دولت تقدیر و تشکر داشتند اولین زمینه در مورد مذاکرات بود که بعد از ۱۲ سال و با کش و قوس‌های سیاسی و بین‌اللملی توافق مذاکرات هسته‌ای در حال انجام است و این مذاکرا ت به این معنا نیست که دشمنی آمریکا با ملت ایران کم شده است و باید مواظب نفوذ آمریکا بر کشور در تمامی مقاطع باشیم، اذعان داشت: سازه‌های تحریم‌ها به هم ریخته و دنیا دیگر فریب آمریکا را نخواهد خورد و از این مطلب می‌توان فهمید که آمریکا به هیچ‌وجه به دلیل روحیه استکبارستیزی حاضر نیست که دست از دشمنی با ملت ایران بر دارد .

وی با بیان اینکه زمینه دومی که حضرت آقا از دولت‌مردان تشکر کرد در راستای ثبات اقتصادی و کاهش تورم بود، عنوان کرد: مسولین باید توجه جدی به مسئله فاصله طبقاتی به خاطر مسائل رانت‌خواری و ... داشته باشند.

یزدانی با اشاره به اینکه باید نظارت جدی و بی‌تعارف بر عملکرد مسئولین اقتصادی و بانکی کشور داشته باشند که دوباره دچار اختلاس‌های کلان نشویم، بیان داشت: در این جلسه رهبر در راستای بصیرت‌محوری را مورد اشاره قرار دادند، باید اقتصاد مقاومتی که ریشه‌ای از بصیرت‌محوری است در جامعه مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه مدون و زمان‌بندی شده برای اقتصاد مقاومتی و ... در کشور باید تدوین شود چرا که این حق واقعی مردم ایران است، تصریح کرد: نکته مهم دیگری که رهبر به آن پرداختند نفوذ بی‌صدا و خزنده استکبار جهانی است.

یزدانی با بیان اینکه رخنه و نفوذ آمریکا کم نشده است و رخنه و نفوذ آمریکا در مباحث سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... است، بیان داشت: امت بزرگ آمریکا هیچ وقت خیانت‌های آمریکا را علیه ایران فراموش نخواهد کرد و امید است مسئولین و دیپلماسی‌ها ما نیز این‌گونه خیانت‌ها را فراموش نکرده باشند .

انتهای پیام1026ج /601س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۵۲:۲۳

17 Feb 2020