۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
کد مطلب : ۲۹۶۱۵
در حاشیه اختتامیه طرح ولایت استان عنوان شد:

معرفی دستاوردها رزمندگان و شهدا در سال دفاع مقدس به رشد دانشگاه‌های کمک مضاعف می‌کند

دبیر ستاد راهیان نور دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: معرفی دستاوردها و فداکاری‌های رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس به رشد دانشگاه‌های کشور کمک مضاعفی می‌کند.
معرفی دستاوردها رزمندگان و شهدا در سال دفاع مقدس به رشد دانشگاه‌های کمک مضاعف می‌کند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد؛ احمد راستینه دبیر ستاد راهیان نور چهارمحال و بختیاری امروز در حاشیه اختتامیه طرح ولایت دانشگاه‌های استان گفت: بازدید از نقاط عملیاتی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس در قالب راهیان نور شمال غرب، جنوب و خلیج فارس به تدریج تا پایان امسال صورت می‌پذیرد.

وی افزود: تا مهرماه ۹۵ اردوی راهیان خلیج فارس اجرایی می‌شود و در بهمن و اسفند امسال نیز، اردوی راهیان جنوب به فضل الهی به پایان خواهد رسید.

راستینه بیان داشت: معرفی دستاوردها و فداکاری‌های رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس به رشد دانشگاه‌های کشور کمک مضاعفی می‌کند.

دبیر ستاد راهیان نور استان با اشاره به اجرای شایسته اردوهای راهیان نور در سال گذشته تصریح کرد: در سال قبل نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ دانشجو به اردوهای زیارتی راهیان نور اعزام شدند و یکی از مزایای این اقدام فرهنگی در سال اخیر، اضافه شدن اردوی راهیان نور دریایی در منطقه خلیج فارس با محوریت استان‌های بوشهر، هرمزگان و خوزستان است.

راستینه هدف از اجرای این برنامه‌ها را گسترش فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، دفاع مقدس، مقاومت و خودباوری در بین دانشجویان نسل امروز برشمرد و گفت: این اردوها در پاییز و زمستان امسال هم برپا خواهد شد.

وی در پایان از خدمات دکتر شامحمدی، رئیس دانشگاه شهرکرد و رئیس ستاد راهیان نور دانشجویی استان و همچنین از عوامل اجرایی سال‌های گذشته و اخیر در اجرای راهیان نور تقدیر کرد.

گفتنی است اردوی راهیان نور شمال غرب کشور هم، از ۱۲ مرداد ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۹:۵۳

1 Jan 2020