۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
کد مطلب : ۳۴۶۵۵
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه فارسان:

فتح خرمشهر نتيجه پايمردي و مقاومت ملت ايران بود

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه فارسان گفت: عمليات فتح خرمشهر يکي از ارزشمندترين عمليات‌هاي دفاع مقدس بود اين روز، روز نتيجه پايمردي و مقاومت ملت ايران بود که در برابر کفر جهاني جانانه ايستاد و پيروز شد.
فتح خرمشهر نتيجه پايمردي و مقاومت ملت ايران بود
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام سيد محمدرضا علوي ضمن تبريک به مناسبت سوم خرداد گفت: تاريخ پرفراز و نشيب انقلاب اسلامي ايران مملو از رويدادهاي باشکوهي است که هريک به عنوان تابلوي افتخار ثبت و همچون ستاره‌اي پرفروغ در آسمان اقتدار و سربلندي ايران عزيز مي‌درخشد، در اين ميان حماسه آزادسازي »خرمشهر» نقطه عطفي به شمار مي‌آيد که با مدد الهي، با صلابت و فداکاري فرزندان قهرمان اين مرز و بوم به منصه ظهور رسيده است.

وي افزود: امروز دشمنان نظام و انقلاب، حمله به روحيه ايثار و شهادت طلبي را در دستور کار خود قرار داده است.

علوی در ادامه گفت: سوم خرداد روزي‌ است که فاتحان و حماسه‌آفرينان آن روياي دشمنان اسلام را نقش‌ بر آب کردند و انديشه تسلط بر ايران اسلامي براي هميشه باطل شد.

امنيت و آسايش امروز در جامعه را مديون خون شهدا هستيم

نماينده ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج فارسان تاکيد کرد: امنيت و آسايش امروز در جامعه را مديون خون شهدا هستيم.

وي با اشاره به ضرورت تبيين حماسه بزرگ آزادسازي خرمشهر اظهار کرد: نسل‌هاي جديد بايد حکايت رشادت و شهامت پدران و بزرگان خود را باور کرده و در دفاع از کيان ميهن اسلامي دنباله‌رو راه پر برکت رزمندگان اسلام باشند.

علوی خاطرنشان کرد: در اين روز رزمندگان اسلام در برابر بيش از ۴۸ کشور آن روز به سرکردگي صدام ملعون که اجتماع کرده بودند تا نور انقلاب اسلامي را خاموش کنند، سينه سپر کردند و مانع تحقق مطامع شوم دشمنان شدند.

وي با اشاره به اينکه عمليات فتح خرمشهر يکي از ارزشمندترين عمليات‌هاي دفاع مقدس بود، بيان کرد: اين روز، روز نتيجه پايمردي و مقاومت ملت ايران بود که در برابر کفر جهاني جانانه ايستاد و پيروز شد.

علوی گفت: آنچه باعث پيروزي و اقتدار ملت ايران در هشت سال دفاع مقدس و تداوم اين انقلاب شد، روحيه انقلابي و پيروي از مکتب عاشوراي امام حسين (ع) بود.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۵:۳۷

31 Dec 2019