۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۳۷۸۰۵
با صدور بيانيه‌ايي اعلام شد

دانشجويان چهارمحال و بختياري در برابر فتنه و فتنه‌گران قاطعانه ايستاده‌اند

ما دانشجويان بسيجي استان چهارمحال و بختياري در برابر فتنه و فتنه‌گران قاطعانه ايستاده‌ايم و هرگز اجازه نخواهيم داد که فضاي کشور، استان و دانشگاه جولانگاه فتنه گران شود.
دانشجويان چهارمحال و بختياري در برابر فتنه و فتنه‌گران قاطعانه ايستاده‌اند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد؛ دانشجويان بسيجي چهارمحال و بختياري با صدور بيانيه‌اي به مناسبت نهم دي ايستادگي خود در برابر فتنه و فتنه‌گران را اعلام داشتند.

متن اين بيانيه به شرح زير است:

فتنه‌ها را بايد با روشنگري خاموش کرد. هر جا روشنگري باشد، فتنه‌انگيز دستش کوتاه مي شود.
(امام خامنه‌اي)

انقلاب اسلامي از ابتداي پيروزي تاکنون همواره با توطئه‌ها و حيله‌هاي نظام استکباري در زمينه‌هاي مختلف نظامي، اقتصادي و فرهنگي روبه‌رو بوده است که به لطف خداوند و در سايه‌ي توجهات حضرت ولي عصر(عج) و رهبري حکيمانه امام امت و حضور مردم با بصيرت ؛ در برابر اين توطئه‌ها ايستاده و جريان رونده ي خود را ادامه مي دهد.

حماسه ۹ دي تجلي بصيرت و آگاهي، اقتدار نظام جمهوري اسلامي و تجديد بيعت امت با رهبري و شهدا مي‌باشد. حضور ملتي که ثابت کرده‌ است در راه اسلام و انقلاب ثابت قدم‌اند و هرگز اجازه‌ي دخالت بيگانگان را در کشور نخواهند داد و گوش به فرمان رهبري، فتنه‌ها و دسيسه‌هاي دشمنان قسم خورده‌ي اسلام و انقلاب را بي‌اثر خواهند کرد.

فتنه سال ۸۸ که بعد از حضور ۸۵ درصدي مردم در انتخابات خرداد سال ۸۸ که تجلي مردم سالاري ديني نظام جمهوري اسلامي ايران بود، رخ داد. فتنه‌اي که ريشه در خارج از کشور داشت و با بي‌بصيرتي و اقدامات برخي از خواص داخلي مقدمه‌ي فتنه اندوزي براي فرصت طلبان مهيا گرديد و مزدوران و دشمنان منافع ملت ايران به خود جرات دادند که اقداماتي راعليه منافع ملي و امنيتي مردم انجام دهند.

سران فتنه‌اي که با نوشتن نامه به کدخدايشان درخواست اعمال شديدتر تحريم‌هاي اقتصادي عليه ملت ايران را داشتند! کساني که حاضرند يک ملت را قرباني کنند تا شايد در سايه‌ي نظام استکباري به جاه و مقام و قدرت برسند! اقدامات خواص نالايق و بي‌بصيرتي که منجر به گستاخ‌تر شدن نظام استکبار شد تا چراغ سبزي شود براي اعمال تحريم‌هاي شديد اقتصادي در حوزه بانکي عليه ملت ايران!

فتنه‌اي که بهانه‌اي شد تا با تبليغات گسترده رسانه‌هاي بيگانگان عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران،اقتدار، عزت و سربلندي ملت بزرگ ايران را لکه‌دار کنند.

کساني که با هتک حرمت عاشوراي حسيني،مذهب و اعتقادات ملت را نشانه گرفته بودند و به مقدسات مسلمانان اهانت کردند! کساني که با خسارت زدن به اموال عمومي موجب رعب و وحشت مردم شدند، چگونه با چنين اقداماتي مدعي حامي منافع مردم هستند؟!

با گذشت ۶ ماه پس از اين اغتشاشات نظام مقدس اسلامي در برخورد با سران و عاملان آن حداکثر رافت اسلامي را به خرج داد و فرصت بازگشت و پيگيري در چارچوب قانون را به آنها داد اما همچنان با نگاه ابزاري به مردم، کف خيابان را براي اعتراض خود مي‌دانستند!

تا اينکه با اقتدار مقام معظم رهبري وبصيرت مردم روبه رو شدند و بساط فتنه و فتنه‌گري را جمع کردند. حضوري غرور آفرين که نشان از آگاهي و بصيرت بيشتر مردم نسبت به برخي از خواص است. خواصي که برخي از روي ترس سکوت پيشه کردند و برخي هم بر اين اتفاقات با حرف‌ها و اقدامات نسنجيده دامن زدند! و جاي تعجب است که هنوز برخي در قبال اين خيانت‌ها و دشمني‌ها سکوت کرده و موضع خود را در رابطه با فتنه و فتنه‌گران مشخص نکرده‌اند؟! بدانيد که همانند برخي از بزرگانتان ،ممکن است اجل مجالي ندهد و توبه نکرده ترک ديار کنيد. بدانند کساني که در خط اسلام و ولايت و حامي منافع مردم نباشند جايي در نظام مقدس اسلامي ندارند.

« به حساب خود برسيد قبل از آنکه به حسابتان برسند.»

ما دانشجويان بسيجي استان چهارمحال و بختياري در برابر فتنه و فتنه‌گران قاطعانه ايستاده‌ايم و هرگز اجازه نخواهيم داد که فضاي کشور، استان و دانشگاه جولانگاه فتنه گران شود و با وجود عملکرد ضعيف برخي مسولين ما دانشجويان ايستاده‌ايم تا شعار‌ها و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي را احيا کنيم و اجازه نخواهيم داد اقدامي غير از منافع ملت شريف ايران صورت گيرد.

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

دانشجويان بسيجي استان چهارمحال و بختياري
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۳:۳۲

18 Jan 2020