۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۱۴۳۰۵

آبرسانی به طرح های کشاورزی شهرستان اردل با مشکلات و موانع متعددی روبرست

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه آبرسانی به طرح های کشاورزی شهرستان اردل با مشکلات و موانع متعددی روبرست تاکید کرد با همکاری سایر دستگاهها و همراهی مردم بتوانند مشکلات آب طرح های کشاورزی را مرتفع کنند .
آبرسانی به طرح های کشاورزی شهرستان اردل با مشکلات و موانع متعددی روبرست
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، دکترصمدی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان چهارمحال وبختیاری در جلسه کمیته صیانت از منابع آب شهرستان اردل که در فرمانداری شهرستان اردل تشکیل شد اظها داشت:شرکت آب منطقه ای تلاش می کند مجوز لازم از وزارت متبوع دریافت کند تا سهمیه آب بخش صنعت استان که در سال های گذشته جذب نشده را برای بخش کشاورزی صنعتی اختصاص یابد تا شرکت بتواند آب بخش کشاورزی صنعتی مثل دامداری های صنعتی ، پرورش طیور،گلخانه ها و پرورش قارچ را تامین نماید .
صمدی گفت: طی جلساتی که با مسئولین شرکت تعاونی دشت اردل برگزار شد به زودی مشکلات تامین آب زمین های مزروعی و باغات دشت اردل مرتفع خواهد شد.
در ادامه محمد نوذری فرماندار شهرستان اردل با بیان این که مسأله آب از اهمیت زیادی در کشور برخوردار است، تصریح کرد: ایران در موضوع آب، دچار یک مشکل ریشه ای است چرا که در منطقه ای نیمه خشک قرار دارد و به این دلیل باید همیشه از منابع آبی مراقبت شود، در مصرف آن صرفه جویی شود و این منابع مورد صیانت و بهره برداری صحیح قرار گیرد.
نوذری با مهم قلمداد کردن نقش مدیریت منابع آب در کشور، گفت: باید بتوانیم با مدیریت و برنامه ریزی، از منابع آبی استفاده کنیم.
وی تاکید کرد طرح ها و پروژهای مهمی در بخش کشاورزی شهرستان وجود دارد که به دلیل عدم تامین آب مورد بهربرداری قرار نگرفتند.
فرماندار اردل اذعان داشت طرح چاموران ،دره گرم دشتک و اراضی رستم آباد و اراضی روستاهای سرچاه و دوازده امام نیاز به تامین آب دارند وی همچنین از عدم مدیریت آب دشت اردل انتقاد کرد و گفت باغات و زمین های زراعی دشت اردل به دلیل عدم تامین صحیح آب خسارت زیادی دیده اند
انتهای پیام/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۰۷:۵۳

1 Jan 2020