۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۳۰۳۲۵
در چهارمحال و بختياري:

موفقيت طرح‌هاي اشتغال‌زايي مددجويان با حداقل تسهيلات قابل تحسين است

اولويت قراردادن مناطق محروم و روستايي در راستاي توانمندسازي و رسيدگي به اين مناطق و ايجاد اشتغال پايدار از اقدامات قابل توجه کميته امداد براي کاهش محروميت است.
موفقيت طرح‌هاي اشتغال‌زايي مددجويان با حداقل تسهيلات قابل تحسين است
به گزارش  جهانبین نیوز؛ به نقل از بام ايران خبر، علي ملک‌پور مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) چهارمحال و بختياري در ديدار با مديرعامل بانک ملي استان چهارمحال و بختياري گفت: از وظايف کميته امداد و مددکاران، شناسايي و استعداديابي خانواده‌هاي تحت حمايت و توانمندسازي آنان از طريق آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي و پرداخت تسهيلات اشتغال‌زايي است.

مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) استان چهارمحال و بختياري با بيان اينکه حمايت کميته امداد بعد از پرداخت تسهيلات بصورت مشاوره و ناظر طرح‌ها است خاطرنشان کرد: کارشناسان و مسئولان بانک‌ها مي‌توانند در راستاي راستي‌آزمايي و نظارت مستقيم بر تسهيلات پرداختي و توانمندسازي مددجويان بازديد داشته باشند.

ملک پور با بيان اينکه در سال ۹۴ نزديک به ۳۷۰ طرح اشتغال‌زايي در سطح استان ايجاد شده است، گفت: ميزان تسهيلات پرداختي اين طرح‌ها نزديک به ۴۳ ميليارد و ۸۴۵ ميليون ريال است.

مديرعامل بانک ملي استان در اين ديدار خدمت‌گذاري در جامعه اسلامي را کاري ارزشمند دانست و گفت: از توفيقاتي که نصيب ما شده همراهي و کمک به کميته امداد امام خميني (ره) در توانمندسازي و ايجاد اشتغال در جامعه بويژه خانواده‌هاي تحت حمايت اين نهاد است.

احمدرضا صباغي با بيان اينکه استان در بخش کشاورزي و دامپروري و پراکندگي جمعيت در روستاها ظرفيت و استعداد دارد، افزود: کميته امداد در راه‌اندازي طرح‌هاي اشتغال‌زايي کوچک موفق بوده و بانک ملي استان در راستاي ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي و کمک به توانمندسازي مددجويان از تمام ظرفيت خود براي ياري رساندن به اين نهاد استفاده خواهد نمود.

وي از پرداخت ۷۹ درصدي وام اشتغال به مددجويان استان در سال گذشته خبر داد و گفت: مبلغ پرداختي وام‌هاي اشتغال در سال جاري ۵۷ ميليارد ريال است که با شناسايي و معرفي کميته امداد استان پرداخت خواهند شد.

مديرعامل بانک ملي استان به طرح‌هاي خودکفايي بازديد شده اشاره و خاطرنشان کرد: طرح‌هاي اشتغال‌زايي با حداقل تسهيلات دريافتي آغاز به کار شده‌اند که به موفقيت اين طرح‌ها و توانمندسازي خانواده‌هاي تحت حمايت منجر شده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۸:۳۸

26 Dec 2019