۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۳۲۳۰۵
امام جمعه شهر سامان:

مردم در 9 دی با حرکتی انقلابي سيلي محکمي هم بر عوامل فتنه در کف خيابان ها و هم خواص بي بصيرت زدند

امام جمعه شهر سامان با اشاره بر اينکه فتنه 88 موجب خرسندي بدخواهان نظام شد،گفت: مردم کشور با يک حرکت انقلابي سيلي محکمي هم بر عوامل فتنه در کف خيابان ها و هم خواص بي بصيرت زدند.
مردم در 9 دی با حرکتی انقلابي سيلي محکمي هم بر عوامل فتنه در کف خيابان ها و هم خواص بي بصيرت زدند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از سامان ما،حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور امام جمعه شهر سامان در خطبه هاي نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزاران به تقوا الهي به روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت اشاره و  اظهار داشت: ما سه نوع بصيرت در جامعه داريم که عبارت از بصيرت اخلاقي، سياسي و بصيرت اعتقادي هستند.

ملک پور با بيان اينکه انسان باید عقايدش از روي فهم و درک و تشخيص صحيح باشد، بيان داشت: در بصيرت اعتقادي سعي کنيم مباني اعتقادي را تقويت کنيم و اعتقادات ما ريشه دار شود.

وي با بيان اينکه بصيرت سياسي خيلي مهم است اذعان داشت: بصيرت سياسي يعني اينکه آدم بداند موضعي که مي گيرد درست است یا نه.

ملک پور با اشاره بر اينکه در همه بحران ها از اول انقلاب تا الان يکي از دلايلي که نظام حفظ شده نقش ولي فقيه به عنوان ستون خيمه انقلاب مطرح است عنوان کرد: اگر اين امر توسط دشمنان يا افراد ديگر نشانه گرفته شد بايد بدانيم با ولايت فقه مخالف هستند.

وي با بيان اينکه انسان بصير  درگيري حق و باطل را مي فهمد، بيان داشت: همين جا گرامي مي داريم ياد و خاطره نهم دي ماه ۸۸ که اين مردم با حضور ميليوني براي دفاع از نظام و رهبري در خيابان ها حاضر شدند و بصيرت خود را نشان دادند و اميدواريم همچنان اين بصيرت و اين درک در مردم ما قوي باشد.

امام جمعه شهر سامان با بيان اينکه امروز سوم دي ماه روز ثبت احوال است، گفت: يکي از سازمان هايي که تمام مردم با آن سرو کار دارند سازمان ثبت احوال است و تقريبا ادارات مختلف هم يک وابستگي به ثبت احوال دارند.

حجت الاسلام و المسلمن محسن ملک پور با بيان اينکه تقريبا ۳ سال است که اداره ثبت احوال در شهرستان مستقر شده و در اين مدت کم خدمات خوبي به مردم شهرستان ارائه کرده اند و با اينکه نيرو و امکانات کم دارند ۱۳ هزار کارت ملي هوشمند صادر شده است که شش برابر ظرفيت است، افزود: صدور اين تعداد صدور کارت نسبت به جمعيت باعث شد این اداره تبه اول را در کشور را کسب کنند.

وي با اشاره بر اينکه ۵ دي ماه ولادت حضرت عيسي مسيح (ع)  است، تصريح کرد: حضرت عيسي مسيح يک شخص الهي بود و حضرت عيسي جزء انبياي الهي است.

ملک پور با بيان اينکه که لازم است پيروان واقعي حضرت مسيح بلند شوند و از شرافت حضرت عيسي و مسيحيت خودشان دفاع کنند عنوان کرد: اجازه ندهند دشمنان تعليمات آسماني و مخالفان دستورات الهي، مسيح و مقام حضرت عيسي (ع) را به جهان بد معرفي کنند.

وي با بيان اينکه پنجشنبه ۹ دي ماه سالروز حماسه مردم ايران و روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت است، بيان داشت: انتخابات رياست جمهوري سال ۱۳۸۸ با حضور کم سابقه ۴۰ ميليوني مردم داشت به يک افتخار براي ملت ايران ثبت مي شد که يک دفعه با اينکه يک فاصله ۱۳ ميليوني بين منتخب ملت با رقيبش وجود داشت، شعله هاي فتنه اي زبانه کشيد که اين شيريني حضور ۴۰ ميليوني مردم پاي صندوق هاي راي تلخ شد.

ملک پور با اشاره بر اينکه فتنه ۸۸ موجب خرسندي بدخواهان نظام شد، تصريح کرد: اصلي ترين هنر سران فتنه اين بود که بعد از سال ها اين عناصر ضدانقلاب و بدخواه و زاويه دار با انقلاب که تا آن زمان جرأت عرض اندام نداشتند، به افتخار اين موج مرموز سبز و انقلاب مخملي جان تازه اي گرفتند اين انقلاب رنگي از شيوه هاي براندازي نرم و سرنگون کردن حاکميت توسط دشمنان بود.

وي با بيان اينکه اين در حالي بود که برخي خواص بي بصيرت و بلکه فرزندان و وابستگان برخي چهره هايي که اصلا انتظارش نمي رفت، سرخط هاي اصلي تجمعات و ميتينگ ها و تظاهرات هاي خياباني بودند، بيان داشت: و درحالی فتنه گران را تشويق و ترغيب که مقام معظم رهبري چندين بار به يکي از سران فتنه پيغام و هشدار دادند.

امام جمعه شهر سامان با بيان اينکه در اين ايام بود که چهره واقعي برخي خواص مدعي انقلابي گري و پيرو خط امامي براي مردم رو شد، گفت: مقام معظم رهبري هشدار دادند، راه را نشان دادند، اما برخي مثل کبک سر در برف داشتند و مي گفتند دخالت بيگانه توهم است، اما نمي گفتند که اين چهره هاي مرموز سفارتخانه هاي غربي و اروپايي و حتي عربي در کف خيابانها دنبال چه منفعتي و يا هدفي هستند.

حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور با بيان اينکه با يک حرکت انقلابي سيلي محکمي بر گوش دو دسته زدند بيان داشت: مردم کشور با يک حرکت انقلابي سيلي محکمي هم بر عوامل فتنه در کف خيابان ها و هم خواص بي بصيرت زدند.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۱:۰۹

30 Dec 2019