۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۲۸۰۴۹
فرمانده سپاه ناحيه لردگان:

عملكرد موشکي سپاه يكي از موفقيات كشور در امر اقتصاد مقاومتي است

فرمانده سپاه لرگان عملكرد موشكي سپاه را يكي از اقدامات موفق كشور در بحث اقتصاد مقاومتي دانست.
عملكرد موشکي سپاه يكي از موفقيات كشور در امر اقتصاد مقاومتي است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ سرهنگ دوم پاسدار سيد مسعود موسوي در اولين جلسه رسمي سال جديد با تبريك سال نو اظهار کرد : نامگذاري سال به اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل معنا و مفهوم بسياري دارد که بخش به دولت بر مي‌گردد و بخشي به مردم مثل خريد كالاي ايراني و عدم استفاده از كالاهاي غير ايراني.

وي در توضيح مصاديق اقتصاد مقاومتي به يكي از مشكلات به وجود آمده در كشور توسط مسئولين اشاره کرد و گفت: يكي از مسائلي كه در ساختار كشور مشاهده مي‌شود فاصله طبقاتي است كه مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) به مسئولين هشدار دادند اما به حرف ولي‌امر مسلمين توجه نكردند و قطعا عاقبت چنين كساني شقاوت است.

فرمانده سپاه لردگان عملكرد موشكي سپاه را يكي از اقدامات موفق كشور در بحث اقتصاد مقاومتي دانست و افزود: اينكه فرماندهان سپاه مي‌گويند تحت هرگونه تحريم مي‌توانيم موشك بسازيم يعني تحول عظيم در زيرساخت نظامي كشور، يعني تحقق اقتصاد مقاومتي در كشور.

وي در پايان به سخنان نسنجيده برخي مسئولين در خصوص عدم نياز كشور به موشك اشاره و ابراز داشت: ما اگر موشك نداشته باشيم كشورهاي بي‌اهميت و ضعيفي مثل جيبوتي هم براي ما تهديد محسوب خواهند شد.

انتهای پیام/1026ج
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۶:۱۳

29 Dec 2019