۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۲۳۰۹۹
رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

افتتاح 63پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر۲۷۴میلیارد ریال

رئیس سازمان جهادکشاورزی از افتتاح ۶۳پروژه دربخش کشاورزی همزمان با هفته جهادکشاورزی دراستان خبرداد.
افتتاح  63پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر۲۷۴میلیارد ریال
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز مهندس غیبی گفت :همزمان هفته جهادکشاورزی ۶۳پروژه با اعتباری بالغ بر۲۷۴میلیارد ریال افتتاح ،که ۲۴۲۳خانوار از مزایای آنها بهرمند و برای ۶۲۹نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود :پروژه های قابل افتتاح ،۵۳پروژه دربخش آب و خاک با اعتبار حدود۱۱۳میلیارد ریال و اشتغال ۴۳۸نفر،۵ پروژه دربخش دام وطیور با اعتباری حدود۵۵میلیارد ریال و اشتغال ۶۳نفر، ۱پروژه تولیدات گیاهی با اعتبار حدود ۷میلیارد ریال و اشتغال ۱۷نفر،۳پروژه صنایع تبدیلی و تکمیلی با اعتباری حدود ۹۷میلیارد ریال و اشتغال ۱۰۷نفر و ۱پروژه مربوط به شیلات و آبزیان با اعتبار بالغ بر۲میلیارد ریال و اشتغال ۴نفرمی باشند.

وی گفت: از مجموع ۶۳ پروژه افتتاح شده ،۵پروژه به شهرستان شهرکرد،۲۷پروژه به شهرستان بروجن،۸پروژه به شهرستان فارسان،۷پروژه به شهرستان لردگان،۵پروژه به شهرستان اردل،۴پروژه به شهرستان کوهرنگ و۷پروژه به شهرستان کیار اختصاص دارد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی نیز با اشاره به، سیاست اصلی وزارت خانه درزمینه مصرف سموم بصورت بهینه افزود : درسال گذشته ۲۵هزار و۵۶۷تن کود شیمیایی با ۱۵ درصد رشد نسبت به سال ۹۲و۵۷درصد رشد نسبت به سال ۹۱ توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی دراختیار کشاورزان قرارگرفته است .

مرادی اضافه کرد : با تدابیر اتخاذ شده بحث ارائه حواله وجود ندارد وکشاورزان باتوجه به نیاز می توانند به کارگزاریها مراجعه ونسبت به تهیه کود مورد نظر اقدام کنند.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۷:۵۳

30 Dec 2019