۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۳۱۰۰۹
با همت خيرين مدرسه ساز

مدرسه 6 کلاسه "ايران من" در روستاي محروم نوترکي اردل به بهره برداری رسید

همزمان با فرارسيدن هفته امر به معروف و نهي از منکر يک باب مدرسه شش کلاسه با عنوان "ايران من" که به همت خيرين و اداره کل نوسازي و تجهيز مدارس استان چهارمحال بختياري احداث شده، در روستاي محروم نوترکي شهرستان اردل به بهره برداري رسيد.
مدرسه 6 کلاسه "ايران من" در روستاي محروم نوترکي  اردل به بهره برداری رسید
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، قربانعلي بهرامي مدير آموزش و پرورش شهرستان اردل در آئين گشايش مدارس 6 کلاسه که در روستاي محروم نوترکي اين شهرستان تحت عنوان مدارس ايران من ضمن قدرداني از خيران مدرسه ساز خاطر نشان کرد: مدرسه سازي زيباترين و عالي ترين مظهر نيکوکاري است.

بهرامي افزود: سرمايه اي که در مسير علم و تعليم و تربيت دانش آموزان امروز گذاشته مي شود در حقيقت ساختن آينده براي نوجوانان و جواناني است که يک روزي قرار است مسئوليتي را در اين کشور بپذيرند و هر کدام در جايي به مردم و ايران عزيز خدمت کنند.

وي خاطرنشان کرد: امروز اين دانش آموزان با تلاش و کوشش در علم آموزي و با مسير درستي که در زندگي انتخاب مي کنند قدردان خيران بزرگواري هستند که براي آن ها سرمايه گذاري کرده و امکانات خوبي فراهم نموده اند.

اين مسئول بيان کرد: اميدواريم دولت هم بتواند در حد توان خودش زمينۀ چنين مشارکت هايي را براي خيران فراهم و در راستاي ايجاد امکانات و تجهيز آموزشگاه ها تلاش کند.

مدير آموزش و پرورش شهرستان اردل گفت: مدرسه ۶ کلاسه "ايران من" به همت خيرين و اداره کل نوسازي و تجهيز مدارس استان چهارمحال بختياري در زميني به مساحت ۸۰۰متر مربع به بهره برداري رسيد و زمين اين آموزشگاه را ملکشاه کيانيان از فرهنگيان اين شهرستان به ياد مادر مرحومش، بانو بي بي قمر کياني، وقف کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۳۳:۵۴

29 Dec 2019