۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۳۶۰۵۹

نامه اي از طرف دانشجويان شهرستان لردگان خطاب به امام جمعه جديدشهرستان

مردمان مومن،انقلابي و هميشه درصحنه شهرلردگان، همواره حامي جايگاه نمازجمعه و ائمه جمعه بوده و خواهند بود و همين مهم است که اعتقادات راسخ مذهبي، ارزش هاي فرهنگي و نبوغ علمي اين ديار کهن را در طول تاريخ سرآمد و زبانزد خاص و عام کرده است.
نامه اي از طرف دانشجويان شهرستان لردگان خطاب به امام جمعه جديدشهرستان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛

بسمه تعالي
 سنگرهاي دفاع معنوي در مقابل دشمنان در سطح جامعه ائمه جمعه هستند.
مقام معظم رهبري
حضرت حجت الاسلام  سيد مهدي تاج زاد 
سلام عليکم
 
انتصاب جنابعالي، به عنوان امام جمعه شهرلردگان را تبريک عرض کرده و از خداوند متعال آرزوي توفيق و سربلندي براي شما و همه خدمتگذران به اين نظام مقدس را خواهانيم.
 
مردمان مومن، انقلابي و هميشه درصحنه شهرلردگان، همواره حامي جايگاه نمازجمعه و ائمه جمعه بوده و خواهند بود و همين مهم است که اعتقادات راسخ مذهبي، ارزش هاي فرهنگي و نبوغ علمي اين ديار کهن  را در طول تاريخ سرآمد و زبانزد خاص و عام کرده است.
 
امامتاسفانه به دليل بي تفاوتي و کم کاري بعضي مسولين استاني و شهرستاني، هنوز گرد فقر و محروميت برجبين اين شهرستان قرار دارد. که البته جبر روزگار و خشکسالي نيز مزيد برعلت شده؛ از بي تفاوتي مجموعه استانداري گرفته تا صداوسيما ونهادهاي فرهنگي، همه و همه دست به دست هم دادند تا طعم تلخ محروميت  بيش از پيش  مردم را تحت فشار قرار بدهد. اين درحالي است که شهرلردگان سرشار از منابع و ظرفيت هاي دروني است که اگر در شهر ديگري از همين استان مي بود قطعا توجه بيشتري به آنها مي شد.
 
بدون تعارف بايد عرض کنم مسئله ثروت هاي قدرت زا و قدرت هاي ثروت زا در انتخاباتهاي شهر لردگان به يک معضل بزرگ تبديل شده، بطوريکه در انتخابات بعضا افراد جوياي کار با توسل به همين عناوين  نيز شانس خود را امتحان کرده تا شايد صاحب منصبي شده و اين سيکل معيوب و مضر را استمرار بخشند.
 
اميداست با حضور پررنگ جنابعالي در عرصه هاي فرهنگي، اجتماعي و سياسي، بارقه اي از اميد در دل مردمان مومن و انقلابي شهرمان ايجاد شود.
 
 در آخر جا دارد عرض کنيم ما جوانان لردگاني در حوزه هاي مختلف آمادگي داريم براي آشنايي بيشتر و بهتر حضرتعالي از پتانسيل ها و منابع شهرستان از زواياي ديگر، با شما جلسه يا جلساتي داشته باشيم، و اين سنت نيکو در شهرستان به نام امام جمعه ايجاد و امتداد پيدا کند. بي توجهي به جوانان، احساس خطري است که در برهه فعلي توسط ما احساس مي شود و اميداوريم شما نيز با ما همراه و هميار باشيد.
من الله توفيق و عليه التکلان
جمعي از دانشجويان شهرستان لردگان

انتهای پیام/1022ج
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۶:۲۹

4 Jan 2020