۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۱۹۱۳۹
استاندار چهارمحال وبختیاری:

فرهنگ بسیج مرزهای ایران را درنوردیده و به دنیا صادر شده است

استاندار چهارمحال و بختیاری یکی از صادرات اصیل فرهنگی و ارزشمند ایران به دنیا را فرهنگ بسیجی دانست و گفت: فرهنگ متعالی بسیج مرزهای ایران را درنوردیده و به دیگر کشورهای دنیا نیز صادر شده است.
فرهنگ بسیج مرزهای ایران را درنوردیده و به دنیا صادر شده است
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از پایگاه خبری بسیج استان، 'قاسم سلیمانی دشتکی' در دیدار از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرکرد گفت: بسیج نه تنها مقاومت را در کشور نهادینه کرده بلکه در تمام دنیا به الگو تبدیل شده و در تمام نهضت های اسلامی، آزادی بخش و عدالت خواه نقش بسیج پر رنگ است.

وی تصریح کرد: بسیج در سایه آموزه های دینی، اسلام ناب محمدی را در جهان ترویج کرده و در مقابل انحرافاتی که داعش، وهابیون و سایر فرقه ها در اسلام ایجاد کرده اند، الگوی تمام عیاری از اسلام مترقی است.

سلیمانی تصریح کرد: بسیج در بُعد مقاومت نظامی و حرکت فرهنگی مطابق دیدگاه امام راحل و مقام معظم رهبری در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی و سازندگی حرکتی قوی ایجاد کرده است.

وی گفت: در بعد سازندگی در هر طرحی ردپای بسیج در سراسر کشور و استان نمایان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در استان بامدیریت خوب مسئولان بسیج و سپاه کارهای خوبی انجام شده که از تولید زعفران تا دام و طیور و تولیدات کشاورزی و صنعتی را شامل می شود.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام نیز در حاشیه افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرکرد گفت: راهبرد نظام بر اساس تدابیر مقام معظم رهبری مشخص شده و وظیفه بسیج این است که در این عرصه وارد کار شود .

سردار 'رضا محمد سلیمانی' افزود: تعریف مقاومت اقتصادی تکیه بر توانمندی های داخلی است و وظیفه ماست که کارهای مولد را حمایت و هدایت کنیم.

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با ۱۵ غرفه به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام برپا شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۳:۱۲

2 Jan 2020