۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۳۴۱۶۹
امام جمعه شهر باباحیدر گفت:

يکي از مولفه هاي اقتصاد مقاومتي رونق دادن توليدات داخلي است

امام جمعه شهر باباحيدر به اهميت مسايل اقتصادي پرداختند و گفتند: يکي از مولفه هاي اقتصاد مقاومتي رونق دادن توليدات داخلي وحذف واردات کالاهاي مشابه خارجي است.
يکي از مولفه هاي اقتصاد مقاومتي رونق دادن توليدات داخلي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل ازپيرغار، حجت الاسلام ياوري در خطبه اول اين هفته نماز جمعه شهر باباحيدر گفت: خواهران و برادران ايماني همه شما و خودم را به رعايت تقواي الهي دعوت مي نمايم.رعايت تقواي الهي در زندگي انسان باعث گشايش و رفع مشکلات خواهد شد چون با پرهيزکاري، خداوند بندگي و عبوديت مي شود و پروردگار عالميان خود مشکلات و گرفتاري هاي مؤمني که پرهيزگار و اهل تقوي است را کفايت مي کند.

وي فرا رسيدن شهادت امام موسي کاظم(ع) را تسليت گفت و سيره عملي آن امام همام را براي نمازگزاران تشريح نمود و بيان داشتند خود امام و همه پيشوايان معصوم با داشتن صبر و مراتب يقين به امامت رسيدند.

ايشان به تاييد نهايي صلاحيت نامزدهاي رياست جمهوري توسط شوراي نگهبان اشاره داشت وگفت: از مولفه هاي انتخابات سالم رعايت اخلاق انتخاباتي و بيان رزومه کاري،فعاليتها و توانيهاي خود و پرهيز از تخريب يکديگر ووعده هاي دروغين وغيرواقعيت است.

امام جمعه باباحيدر با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان ارتش؛ به اهميت مسايل اقتصادي پرداختند وگفتند: يکي از مولفه هاي اقتصاد مقاومتي رونق دادن توليدات داخلي وحذف واردات کالاهاي مشابه خارجي است.

وي به سفر استاني استاندار  نماينده محترم مردم در مجلس شوراي اسلامي دکتر کاظمي و مديران کل  ادارات در هفته آينده اشاره داشتند و  توجه  و حل مشکلات مردم را خواستار شدند.

انتهاي پيام1022ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۵۱:۳۱

29 Dec 2019