۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۱۸۵۰۹
در همايش دانش آموختگان شهاب بروجن:

فعالیت 122 هزار مدرسه در سال جاري/ لايحه رتبه بندي معلمين تا پايان سال جاري تقديم مجلس مي شود

وزير آموزش و پرورش گفت:در سال جاري 122 هزار مدرسه در کشور راه اندازي شده است که بيش از 12 ميليون و800 هزار دانش آموز در آن تحصيل مي کنند.
فعالیت 122 هزار مدرسه در سال جاري/ لايحه رتبه بندي معلمين تا پايان سال جاري تقديم مجلس مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، علي اصغر فاني در همايش دانش آموختگان دبيرستان شهاب در بروجن با بيان اين که انجمن فارغ التحصيلان در حال شکل گيري در مدارس است گفت: بايستي اين تجمعات به صورت خودجوش و با مديريت فارغ‌التحصيلان در کشور شکل بگيرد.

فاني، مصداق روشن صدقه جاريه را اقدام حاج شهاب‌السلطنه دانست وگفت: حاج شهاب کمک کرد اين مدرسه شکل بگيرد تا شما درس بخوانيد والا ترک تحصيل مي کرديد.

وي ضمن بيان اين که با سپردن کارها به مردم موفق عمل کرده ايم گفت: کشور ما با سابقه طولاني در مشارکت مردم توانسته است روي پاي خود بايستد.

فاني با بيان اين که ۲۱ هزار ميليارد تومان بودجه از طرف دولت در سال جاري به آموزش و پرورش اختصاص يافته است افزود: آموزش وپرورش يک نهاد بزرگي است که تکيه صرف بر بودجه دولتي مشکلش را حل نمي کند.

وزير آموزش وپرورش ادامه داد: در سال جاري 122 هزار مدرسه در کشور راه اندازي شده است که بيش از ۱۲ ميليون و۸۰۰ هزار دانش آموز در آن تحصيل مي کنند.

وي بيان کرد: تکيه بر توان و مشارکت مردم و توانمندي هاي فارغ التحصيلان در کيفيت هر مدرسه تاثير گذار است.

فاني با بيان اين که بعد از انقلاب ميانگين ۷.۵ کلاس روزانه توسط خيرين ساخته شده است گفت:بيش ازدوميليون و يکصد هزار دانش آموز در مدارس خير ساز مشغول تحصيل هستند که نشان دهنده اين است که مردم ما در کشور نسبت به کمک و توسعه فرهنگ و دانش انگيزه دارند.

فاني با اشاره به سفر خود به استان چهارمحال وبختياري گفت:چند پروژه نيمه کاره در استان با مشارکت وزارت آموزش وپرورش به اتمام مي رسد تا دانش آموزان بتوانند در محيط هاي آموزي رشد کنند.

وي در پايان افزود:لايحه رتبه بندي معلمين تا پايان سال جاري تقديم مجلس شوراي اسلامي مي شود و يقين دارم به سرعت تصويب خواهد شد که يک تحولي در نظام انگيزشي وپرداختي براي معلمين ايجاد مي شود.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۵۱:۵۵

28 Dec 2019