۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۲۲۵۵۹
مراسم تجديد ميثاق و عطر افشاني گلزار شهدا

اقتدار و امنيت ايران مديون خون شهدا است

قبور مطهر شهداي لردگان به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادي خرمشهر بعدازظهر روز پنجشنبه همزمان با سراسر کشور غبارروبي، عطرافشاني و گلباران شد.
اقتدار و امنيت ايران مديون خون شهدا است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سلام لردگان، در اين آيين، مزار شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي در شهرستان لردگان و بخش هاي تابعه، با حضور نيروهاي نظامي و انظامي، بسيجيان، مسئولين ادارات، خانواده معظم شهدا و مردم شهرستان لردگان، عطر افشاني و غبار روبي شد.

حجت الاسلام حسن انصاري امام جمعه لردگان،  با اشاره به جايگاه و سرافرازي  ايران در منطقه گفت: اقتدار کشور ما به خاطر استقامت و وجود روح شهادت در بين مردم است و خداوند هم پاداش استقامت را حيات طيبه ابدي ما قرار داده است.

انصاري افزود، ملت ايران سربلند است و هيچ دوراني را به سرافرازي ملت ايران در جهان بشريت پيدا نمي شود، علتش خدايي بودن و در راه خداوند قدم برداشتن است.

وي با اشاره به آيه ۱۶۹سوره مبارکه آل عمران ، وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ... گفت: شهداي ما زنده‌اند و هيچ گاه به شهدا نگوييد مرده اند ، حرکات شهدا، معنوي و ملکوتي است چون اين حرکات معنوي و ملکوتي است که آنها ديده نمي شوند ولي مسير خودش را در عالم و جهان بشريت خواهد داشت.

وي گفت: اهداف، اخلاص، قيام و رشادت هاي شهدا فراموش شدني نيستند هرچه ازتاريچ مي گذرد موجب درس گرفتن جامعه بشري مي شود.

انصاري افزود: رمز پيروزي وسرافرازي و  رمز شکست دشمن ، افتخار، اخلاص و فداکار و ايثار و نترسيدن از دشمن و بصيريت و آگاهي است .

وي بيان داشت، زنده نگه نداشتن ياد شهدا نيز با برگزاري مراسم يادواره و غبارروبي در حضور خانواده هاي معظم ايشان انجام مي شود و خاطرات اين شهدا نبايد هرگز فراموش شوند چون اين خاطرات براي جامعه بشري سازنده است.    

وي با بيان اينکه ارزشها جاودانه و عالم گير هستند بيان داشت: اقتدار و امنيت ايران مديون خون شهدا است.



انتهاي پيام1020ج / 630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۲:۵۱

2 Jan 2020