۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۳۳۵۳۹
رئيس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فارسان:

بازرسين بهداشت در کليه ايام آمادگي بازرسي و برخورد با تخلفات هستند

رئيس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فارسان در اجراي طرح بسيج سلامت نوروزي بيان کردند اين طرح از اول اسفند لغايت 15 فروردين ماه 96 با يک اکيپ بازرسي از بازرسين بهداشت محيط در کليه ايام تعطيل و غيرتعطيل آمادگي بازرسي و برخورد با تخلفات بهداشتي است.
بازرسين بهداشت در کليه ايام آمادگي بازرسي و برخورد با تخلفات هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ مجيد فاضلي رئيس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فارسان در گفت و گو با پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اظهار کرد: سرکشي به اماکن عمومي تحت پوشش که شامل 1049 مرکز تهيه توزيع مواد غذايي و 285 اماکن عمومي و 27 مورد سامانه آبرساني  بوده است.

وي بيان داشت:  طي ده روز اول اسفند اين  اکيپ تعداد 500 مورد بازرسي از سطح مراکز تهيه توزيع مواد غذايي و 155 مورد بازديد از اماکن عمومي و 8 مورد بازرسي از سامانه هاي آبرساني انجام شده که تعداد 117 مورد اخطاريه نواقص بحراني و غيربحراني جهت متصديان اماکن و مراکز داده شده است.

وي اظهار داشت: تعداد 23 مورد متخلف از مقرارات بهداشتي برابر آئين‌نامه به مراجع قضائي و تعزيرات حکومتي معرفي گرديد علاوه بر آن در اين راستا تعداد 118 فقره کارت معاينه پزشکي جهت متصديان مراکز صادر گرديده و تعداد 34 نمونه مواد غذايي سنتي و صنعتي بحراني از سطح عرضه گرفته شده است.

فاضلي گفت: به‌منظور کنترل کيفي آب آشاميدني شهرها و روستاها تعداد 28 نمونه باکتريولوژي از منابع توزيع آب شرب گرفته شده و سه نمونه ميکروبي از استخر شنا بوده که علاوه بر آن تعداد 318 مورد کلرسنجي از سيستم توزيع بوده است.

رئيس شبکه بهداشت خاطرنشان کرد: هفت جلسه هماهنگي با ادارات درگير در برنامه طرح بسيج سلامت نوروزي برگزار گرديد و برنامه هاي  مختلف  ارائه شد.

وي اظهار داشت: همکاران بهداشت محيط جهت اطلاع‌رساني به کليه صنوف در طي 10 روز تعداد 21 جلسه آموزشي برگزار نموده  که 400 نفر آموزش ديده و تعداد پنج جلسه هماهنگي در مراکز خدمات جامع سلامت جهت پرسنل گرفته شده و تعداد 500 برگ پمفلت آموزشي توزيع شده است.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۵:۱۹

28 Dec 2019