۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۲۷۹۶۹
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري:

چهارمحال و بختياري در سال 1394، پرکار بود

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد گفت: چهارمحال و بختیاری در سال 1394، پرکار و پرتلاش بوده است.
چهارمحال و بختياري در سال 1394، پرکار بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، حجت‌الاسلام و المسلمين محمدعلي نکونام، در ديدار با قاسم سليماني دشتکي، استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: مسئولان این استان در سال گذشته با پشتکار و جديت تلاش و کار کردند.

وي تأکيد کرد: بايد تلاش شود تا اين روند در سال‌جاري نيز به منظور سرعت‌بخشي به روند اجرايي پروژه‌ها و شاخص‌هاي توسعه‌اي چهارمحال و بختياري ادامه داشته باشد.

نکونام افزود: در سال گذشته انفاقات بسيار خوبي در چهارمحال و بختياري رخ داد که برگزاري همايش‌هاي ملي باحضور مسئولان کشوري، راهپيمايي باشکوه ۲۲ بهمن و حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفند از مهمترين اين رخدادها محسوب مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري نيز در اين ديدار گفت: در سال ۱۳۹۴، با وجود تمامي مشکلات کشور و استان در زمينه اقتصادي، اما توانستيم اعتبارات مطلوبي را از منابع مختلف جذب و هزينه کنيم.

قاسم سليماني دشتکي تصريح کرد: در سال گذشته، تلاش شد تا عمليت اجرايي تمامي پروژه‌هاي چهارمحال و بختياري به صورت فعال انجام شود.

وي بيان داشت: همدلي، همفکري و تعامل بين مردم، مسئولان و قشرهاي مختلف چهارمحال و بختياري، يکي از مهم‌ترين دلايل دستيابي به موفقيت‌هاي مختلف در سال ۱۳۹۴ در اين استان به شمار مي‌رود.

سليماني دشتکي اضافه کرد: چهارمحال و بختياري، سال ۱۳۹۵ و در دوران پسابرجام، به تحولات مطلوب و قابل قبولي دست مي‌يابد.

افزوده مي‌شود، استاندار چهارمحال و بختياري، امروز به مناسبت نوروز و آغاز فعاليت کاري در سال ۱۳۹۵ به همراه معاونان استاندار و جمعي از مديران کل دستگاه‌هاي اجرايي، به ديدار نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد رفته بود.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۳:۳۵

30 Jan 2020