۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۳۵۹۷۹
با حضور رئيس دفتر شوراي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت بنياد شهيد کشور صورت گرفت

افتتاح و کلنگ زني همزمان 34 پروژه در شهرستان کوهرنگ

در پنجمين روز از هفته دولت با حضور رئيس دفتر فرهنگ ايثار و شهادت بنياد شهيد کشور و رئيس مديريت و برنامه ريزي استان 23 پروژه افتتاح و 11 پروژه کلنگ زني شد.
افتتاح و کلنگ زني همزمان 34 پروژه در شهرستان کوهرنگ
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، با حضور حجت الاسلام سيد احمد ابطحي، مديرکل دبيرخانه شوراي عالي ترويج و توسعه فرهنگ ايثار و شهادت بنياد شهيد کشور، دکتر وفايي رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان روز دوشنبه 6 شهريورماه 23 پروژه عمراني و خدماتي افتتاح شد.

اين پروژه ها در زمينه احداث راهدارخانه، آسفالت معابر شهري و روستايي، مسيرهاي آب‌رساني، مدارس، خانه پزشک، پروژه‌هاي بهداشتي و درماني، بهسازي آسفالت روستايي، تأمين آب اراضي کشاورزي، پرورشگاه مرغ گوشتي و... هستند.

همچنین 11 پروژه در زمينه‌هاي جاده‌هاي روستايي، احداث پل و کارخانه آب معدني و... کلنگ زني شد.

طرح زيرسازي و بهسازي شهرک لبد در شهرستان کوهرنگ به طول 2 و نيم کيلومتر با اعتبار 3 ميليارد و 300 ميليون ريال به بهره برداري رسيد و پروژه‌هاي احداث مدرسه روستاي دزک سرچشمه در سه کلاس و روستاي مالک آباد در دو کلاس با هزينه ساخت 5 ميليارد و 200 ميليون ريال که 3 ميليارد ريال آن کمک خيرين بوده به بهره برداري رسيد.

دکتر وفايي، رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان گفت: به منظور افتتاح اين پروژه ها 160 ميليارد ريال و کلنگ زني 140 ميليارد ريال اعتبار هزينه شده است.

مرتضي زمانپور، فرماندار کوهرنگ گفت: از ابتداي دولت تدبير و اميد بيش از 330 پروژه با اعتباري بالغ بر 2000 ميليارد ريال در کوهرنگ افتتاح شده است.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۴:۴۲

20 Jan 2020