۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۳۷۹۵۹
مدير بانک تجارت چهارمحال و بختياري:

با حمايت از اصناف و توليدات ، اشتغال پايدار را ايجاد مي کنيم

حسن فرجي مدير بانک تجارت چهار محال و بختياري گفت: رويکرد بانک تجارت حمايت از توليد داخلي و کالاي ايراني است.
با حمايت از اصناف و توليدات ، اشتغال پايدار را ايجاد مي کنيم
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حسن فرجي مدير بانک تجارت چهارمحال و بختياري در گفتگو با بام ايران خبر با اشاره به اينکه بانک تجارت تا کنون از توليدات داخلي به خوبي توانسته حمايت کند بيان داشت: ارائه تسهيلات به طرح ها و توليدات داخلي بسيار مي تواند کارگشا باشد.

مدير بانک تجارت چهار محال و بختياري با اشاره به اينکه اين بانک در قالب طرح آسان فريحه به طور مستقيم به مصرف کننده نيز تسهيلات پرداخت مي کند تصريح کرد: با اين روش مصرف کننده را تامين مالي ميکنيم تا بتواند کالا را بصورت مدتدار خريداري کند .

فرجي با اذعان بر اينکه يک سال است که طرح فوق عملا" راه اندازي شده است خاطر نشان کرد: از اين طرح استقبال خوبي صورت گرفته و با اين سياست مي توانيم هزينه توليد واحدهاي توليدي را پايين نگه داريم و و توليد کننده ايراني هزينه مالي براي تسهيلات پرداخت نمي کنند و از طرفي مصرف کننده نيز حمايت مي شود.

وي يادآور شد: با ارائه تسهيلات به مصرف کننده و توليد کننده مي توان هم از توليدات داخلي و هم از خريد کالاي داخلي حمايت کرد.

وي با اذعان بر اينکه همکاري ما صرفا" به يک سازمان و يا يک قشر خاصي تعلق ندارد بيان داشت: مشتري هاي بانک تجارت عموم مردم هستند.

فرجي يادآور شد: بانک تجارت در غالب بافت هاي فرسوده، بهسازي و نو سازي مساکن روستايي در قالب بنياد مسکن , وام هاي ازدواج و طرح هايي که داري توجيه اقتصادي باشند تسهيلات پرداخت مي کند.

وي افزود: بانک تجارت نزديک به دو سال است که وام هاي ازدواج را بدون هيچ گونه وقفه اي پرداخت مي کند .

ارائه تسهيلات به مصرف کننده خدمتي جديد از بانک تجارت

مدير بانک تجارت چهار محال و بختياري با اشاره به اينکه هيچ محدوديتي براي پرداخت تسهيلات نداريم گفت: چنانچه طرحي توجيه اقتصادي داشته باشد وام بررسي و تسهيلات پرداخت مي گردد.

وي با بيان اينکه بانک تجارت حمايت از توليدات داخلي را براي خود يک اصل مي داند عنوان کرد: بانک در چرخه اقتصادي موثر واقع شده و علاوه برآن توان نقدينگي مصرف کننده و توليد کننده در رسته اقتصادي و افزايش برنامه جامعه موثر خواهد بود.

فرجي حمايت از سمينار بزرگ تحول در کسب و کار را به خاطر آموزش آن عنوان کرد و گفت: بازاريان و اصناف هرچقدر توانمندي ارائه خدمات و فروش بيشتري داشته باشند به خروج از رکود و رشد اقتصادي و افزايش توانمندي ها کمک خواهند کرد.

وي اذعان داشت: نرخ تسهيلات در حال حاضر ۱۸ درصد و نرخ سود پرداختي سپرده گذاران ۱۵ درصد است

مدير بانک تجارت چهار محال و بختياري در پايان گفت: حمايت از صنوف و توليدات داخلي منجر به اشتغال پايدار خواهد بود و اين امر اثري ماندگار است و نمي توان از فوايد اين اثر به راحتي گذر کرد.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۴:۰۸

27 Dec 2019