۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۳۸۹۴۹
امام جمعه لردگان:

اگر مسئله توليد کشور حل بشود، بسياري از آسيب هاي اجتماعي ريشه کن مي شوند

امام جمعه لردگان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در جمع زائران حرم امام رضا(ع) اول فروردين امسال اشاره کرد و گفت: يکي از وظايف مسئولين و مردم در سال جديد حمايت از کالاي ايراني چه در توليد و چه در مصرف آن است .
اگر مسئله توليد کشور حل بشود، بسياري از آسيب هاي اجتماعي ريشه کن مي شوند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه لردگان ضمن تبريک عيد نوروز و سال جديد گفت: تقوي الهي بر چهار رکن ترس از خدا، عمل به قرآن، به روزي کم قانع شدن و آماده شدن براي قيامت وسفر آخرت استوار است .

وي افزود: جايگاه نوروز در پيشگاه ائمه و اسلام بسيار ستودني است و از جايگاه بالائي بر قرار است تا جائيکه امام صادق (ع) فرمودند: نوروز روز آزادگي است، روز بندگي خداوند است، روز نجات از عذاب الهي است، روز مبارزه با بت پرستي است، روز دريافت پيام الهي است، روز دوري از شرک است، روز پيراستن خانه هاست، روزي است که پيامبر حضرت علي (ع) را در غدير خم به جانشيني خود معرفي کرد (روز پيمان ولايت است ) نبايد نوروز را گره بزنيم با  آلات موسيقي و با هخامنشي و تخت جمشيد،  نوروز روز محاسبه است چرا بايد با اين نوع مسائل آن را گره بزنيم. روز نوروز روز الي احسن الحال است.

ايشان، عمل به سنتهاي ارزشمند هر آئيني را اسلام مي پذيرد و به آن توجه دارد و دو برنامه مهم در نوروز آشتي با خدا و آشتي با مردم است که ما بايد به آن توجه کنيم .

امام جمعه لردگان افزود: نوروزامسال با شروع ماه رجب مبارک شد و خداوند يک فرصت طلائي به امتش داده تا در اين ماه تزکيه شويم ماه، ماه عبادت و بندگي خداست.

حجت الاسلام تاج زاد با اشاره به نام گذاري شعار سال توسط مقام معظم رهبري گفت : رهبر معظم انقلاب هر ساله با توجه به نياز جامعه شعاري براي آن سال و حرکت مسئولين مشخص مي کند امسال هم شعار حمايت از کالاي ايراني و توليد داخلي را اعلام کردند که مهمترين مسئله کشور امروز توليد ملي و اشتغال است و بر عکس سالهاي گذشته که مخاطب رهبري دولتمردان بوده امسال ملت و دولت را خطاب نموده است که اگر همين جوانان و مردم همه دست به دست هم بدهند و به اين شعار سال عمل کنند  مشکل اشتغال و بعضي از مشکلات اجتماعي مانند اعتياد، طلاق و ديگر مفاسد اجتماعي حل خواهند شد.

وي در خصوص نامگذاري هاي ده سال اخير توسط مقام معظم رهبري گفت: اين نام گذاري ها با عناوين اقتصادي بود، اصلاح الگوي مصرف، همت مضاعف، جهاد اقتصادي، اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل، توليد و اشتغال و ... به معناي اين است که امروز مهمترين مشکل جامعه ما مسئله اشتغال و توليد است .

وي اشاره داشت: رهبر معظم انقلاب جوانان را پيش رانان حرکت علمي کشور معرفي کردند چون هم سواد دارند هم علم دارند وهم عقل دارند و هم متدينند؛ اين جوانان بايد بيايند در عرصه هاي اقتصادي اجتماعي و توليد و اشتغال خدمت بکنند و کشور را به خود کفائي برسانند.

ايشان به سالروز حمله فتح المبين اشاره کردند و گفت: ياد و خاطره شهداي اين عمليات را گرامي ميداريم يکي از عوامل پيروزي اين عمليات رهبري فرماندهي کل آن بدست امام راحل عظيم الشان بوده


انتهاي پيام/630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۱:۳۷

2 Jan 2020