۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۲۷۷۸۹
سلامی در رزمایش موشکی اقتدار ولایت:

تجربیات نظامی خود را در اختیار برادران مقاومت قرار می دهیم

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: همه تجربیات علمی و عملیاتی خود را در اختیار برادران خود در جهان اسلام و مقاومت قرار خواهیم داد تا علیه آمریکا، اسرائیل و متحدان آمریکایی به کار بگیرند.
تجربیات نظامی خود را در اختیار برادران مقاومت قرار می دهیم
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار مهر، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در حاشیه بخش پایانی مرحله نهایی رزمایش موشکی اقتدار ولایت که صبح امروز در ارتفاعات البرز شرقی برگزار شد، اظهار داشت: ما با ذخایر انبوهی از سیستم‌های موشکی بالستیک دوربرد مختلف مواجهیم که هر لحظه قادر هستند از نقاط بی‌شماری از کشور ما بنا به دستور به سوی اهداف موردنظر شلیک شوند.

وی افزود: برای ارزیابی و اطمینان از استمرار آمادگی این سیستم‌ها ما علاوه بر اینکه به صورت مکرر با تمرینات شبیه‌سازی شده تا مرحله آتش مدام سیستم‌ها را در آمادگی نگاه می‌داریم، از پرتاب‌های واقعی هم غافل نیستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه این پرتاب‌ها برای حفظ و استمرار آمادگی رزمی سیستم‌های موشکی ما انجام می‌شود، افزود: دیروز در حقیقت موشک‌ها از سکوها و سیلوهای زیرزمینی پرتاب شدند و امروز پرتاب‌های ما در یک دره و در قلب سرزمین میهن اسلامی‌مان را مشاهده می‌کنیم.

سردار سلامی با بیان اینکه اینها موشک‌های قدر H هستند، افزود: اینها موشک‌های دوربرد هستند که شلیک می‌شوند و اهداف موردنظر را مورد اصابت قرار خواهند داد.

جانشین فرمانده کل سپاه در خصوص پیام رزمایش اقتدار ولایت گفت: هدف اصلی این رزمایش اعلام اراده ما برای دفاع و بازدارندگی است؛ یعنی اعلام اعمال این اراده.

وی ادامه داد: برای همه سرزمین‌های اسلامی این موشک‌ها امنیت، آرامش، حمایت و اقتدار را در پی خواهد داشت و برای دشمنان اسلام و ایران پیام دفاع و بازدارندگی خواهد داشت.

سردار سلامی افزود: اگر دشمنان ما بخواهند نیت بدخواهانه‌ای داشته باشند، این موشک‌ها آماده پرواز و شلیک به هر هدفی هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه در خصوص تاثیر تحریم‌های موشک‌های بالستیک گفت: موشک‌های ما محصول تحریم‌ها هستند؛ تحریم‌های بیشتر توسعه بیشتر ما را در پی خواهد داشت؛ این یک تجربه نزدیک و واقعی برای ما است.

وی در ادامه گفت: حزب‌الله بیش از ۱۰۰ هزار موشک ذخیره کرده و جمهوری اسلامی می‌تواند ده‌ها برابر موشک‌ از کلاس‌های مختلف داشته باشد؛ این قدرت سیار است و در امتداد زمان، توسعه خواهد یافت.

سلامی تصریح کرد: همیشه توانایی ما برای انبار کردن و ذخیره‌سازی موشک‌ها عقب‌تر از تولید آنها است.

جانشین فرمانده کل سپاه ‌ادامه داد: همه تجربیات و دستاوردهای علمی و عملیاتی خود را در اختیار برادران خود در جهان اسلام و برادران مقاومت قرار خواهیم داد تا علیه آمریکا، اسرائیل و متحدان آمریکایی به کار بگیرند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۲:۳۴

29 Feb 2020