23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جنگل‌هاي هلن طعمه آتش شدند | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۳۰۷۴۹
مديرکل حفاظت محيط زيست چهارمحال و بختياري خبر داد:

جنگل‌هاي هلن طعمه آتش شدند

مديرکل حفاظت محيط زيست چهارمحال و بختياري از وقوع آتش‌سوزي در جنگل‌هاي حفاظت شده هلن در اين استان خبر داد.
جنگل‌هاي هلن طعمه آتش شدند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، شهرام احمدي مديرکل حفاظت محيط زيست چهارمحال و بختياري اظهار کرد: منطقه حفاظت شده هلن از گونه‌هاي جانوري و گياهي متنوع و خوبي برخوردار است و متاسفانه بخشي از اراضي جنگلي اين منطقه در شعله‌هاي آتش سوخت.

وي با اشاره به اينکه اين حادثه آتش‌سوزي توسط نيروهاي اطفاي حريق محيط زيست چهارمحال و بختياري مهار شده است، گفت: محيط زيست سرمايه ملي است و همه در برابر حفاظت و صيانت از گونه‌هاي گياهي و جانوري موظف هستيم.

احمدي خاطرنشان کرد: علت وقوع اين آتش‌سوزي هنوز اعلام نشده است و مسافران، گردشگران و حاشيه‌نشينان جنگل بايد از روشن کردن آتش در جنگل‌ها خودداري کنند تا شاهد بروز چنين حوادث تلخي در دامن طبيعت نباشيم.

وي گفت: چهارمحال و بختياري از تنوع گياهي و جانوري بسيار خوبي برخوردار است و حفاظت و صيانت از محيط زيست به عنوان سرمايه ملي مشارکت همه‌جانبه مردم را مي‌طلبد.

احمدي بيان داشت: علت آتش‌سوزي از سوي کارشناسان در دست بررسي است.

به گفته وي، بيشترين ميزان آتش‌سوزي‌ها در اين منطقه به دليل بي‌احتياطي بهره‌برداران از اين عرصه‌هاست.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۷:۴۶

9 Feb 2020