۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۳۹۲۰۹
استاندار چهارمحال و بختياري:

رضايت و اعتماد مردم بالاترين پشتوانه انقلاب اسلامي

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مردم ولي نعمت ما هستند و لازم است رضايت و اعتماد مردم به عنوان بالاترين پشتوانه و سرمايه نظام و انقلاب اسلامي حفظ شود.
رضايت و اعتماد مردم بالاترين پشتوانه انقلاب اسلامي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري صبح امروز در مراسم تجليل از جانبازان دوران دفاع مقدس اظهار کرد: جانبازان توفيق بزرگي داشتند و اميدواريم خداوند متعال زحمات و ايثار جانبازان را پذيرفته و توشه اي براي اين عزيزان باشد.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: نبايد فراموش كنيم كه تماميت ارضي و حفظ انقلاب و ارزش هاي نظام ثمره ايثار شهدا، جانبازان و ازادگان است.

عباسي بر ضرورت پاسخگويي به مطالبات مردم تأكيد كرد و گفت: مردم از تبعيض، فساد و ندانم كاري ها،سوال به حق دارند و بايد پاسخ دهيم ،بايد حساب مردم از حساب كساني كه در مقابل ارزش هاي انقلاب قرار دارند جدا باشد.

وي در پايان افزود: مردم ولي نعمت ما هستند و لازم است رضايت و اعتماد مردم به عنوان بالاترين پشتوانه و سرمايه نظام و انقلاب اسلامي حفظ شود.

در ادامه اين ديدار هريك از كاركنان ايثارگر و جانباز در استانداري چهارمحال و بختياري به بيان مسائل و مشكلات خود در حضور استاندار پرداختند.

گفتني است؛ درپايان اين مراسم استاندار با اهداي لوح تقدير از كاركنان جانباز و ايثارگر استانداري تجليل کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۴:۲۱

9 Feb 2020